Light

Reklámozz bukott arcokkal!

Nyugalom, nem látunk duplán: ők a Winklevoss-ikrek, de vajon mire jó, hogy a Facebook ellenlábasai feltűnnek egy hirdetésben?

Bár a szotyi-tökmag duóját Magyarországon képtelen kiütni, elég nagy népszerűségnek örvend szűk hazánkban is a pisztácia. A szappanfavirágúak (hoppá, ilyen is van?) rendjébe tartozó növény magva az egyik legfinomabb csemege a gyarmatáruk között.

Némi ügyességgel, másodlagos értékként – jelentős számú fogyasztása nyomán – remek bőrkeményedést is elő tud idézni a hüvelykujj felületén.

A világ majd minden pontján jelenlévő Paramount Farms is erősen otthon van az értékesítésében, hiszen Wonderful Pistachios névre hallgató terméke minden nagyobb országban a kedvenceket megillető helyet kap az üzletek polcain.

Ezévi kampányaikban egy kicsit jobban ráerősítettek a “pisztáciaügyi” portékájukra, vagyis olyan “sztárok” kínálják az árucikket többek között, mint Breki a Muppet Show-ból, a nagyon fárasztó Snooki a Jersey Shore-ból, valamint az Angry Birds madárkája.

Az egyik hirdetésüknél azonban úgy tűnik, mellényúltak, mivel a világ legnépszerűbb online termékének, a Facebooknak az ellenlábasait, az egykor félig-meddig ötletadó Winklevoss-ikreket kérték fel, hogy hirdessék a terméküket.

A közkedvelt hírességek mellett bukott arcokat szerepeltetni az álmoskönyv és a marketing-tanácsadók szerint nem túl okos dolog. Bár igaz, ami igaz, valahol működhet a humorfaktor, hiszen a fivérek a héj megtörési módjáról szólva felteszik a kérdést: vajon ki lopná el az ideát…?

Ajánlott videó

Olvasói sztorik