Az AXE ebben az évben mintha kezdene lejönni a „befújom magam és dőlnek rám a csajok” unalomig ismételt hirdetéseiről és azok nem túl fantáziadús variációiról.
Axe Angyalokat vet be már tavaly óta világszerte a márka, helyi szépségeket válogatva össze országonként, a Facebookot is igénybe véve.
Ennek részeként az egyik londoni angyal kivételesen nem valamelyik szórakozóhelyen vagy a termék által szponzorált bulin jelent meg, hanem virtuálisan, a Victoria pályaudvaron.
A megjelenési formát kiterjesztett valóságnak (angolul augmented reality, AR) hívják, amelyben valós időben van jelen a virtuális angyal és egy találomra kiválasztott járókelő. Kettejüket egy számítógéppel erősen megtámogatott rendszerrel hozzák össze és ezt a találkát kivetítik a pályaudvar kijelzőjére, ahol a szárnyas hölgy is rendkívül valósnak tetszik.
A videót nézve nyugodtan elmondható, hogy évek óta ez az AXE-tól a legjobb poén, és jó lenne ha vennék a lendületet az itthoni bemutatóra is – valahol a Keletiben, a pénzváltó arabok között…