Egy online médium élete állandó küzdelem az érdekesség, a hasznosság, a megbízhatóság, a függetlenség, a divatosság és az olvashatóság tengerén: egyszerre kell legalább ennek a féltucat, de valójában még sokkal több szempontbak megfelelnie. Látszólag persze nincs nehéz dolgunk, hiszen egy online felületen mindent mérni tudunk: elvileg, ha nagyon akarjuk, pontosan tudjuk, melyik cikkünket hányan olvassák el, melyik banner fölé viszik oda az egeret, ki tudjuk próbálni, hogy egy cikkre akkor kattintanak többen, ha teszünk a címe mellé képet vagy ha nem teszünk, ha két szó a cím vagy ha három.
Sőt, tudunk bérelni olyan gépeket is, amivel egy laborban meg tudjuk nézni, hogy az elképzelt olvasónk a nyitólapunk melyik sarkába pillant a legtöbbször vagy hány másodpercig mered a villogó macskás gifre, amit azért tettünk oda, hogy megnézze a mellé csempészett hirdetést is.
Épp ezért, mi a mérések és tesztek mellett legalább annyira hiszünk abban, hogy érdemes meghallgatnunk azok véleményét is, akik napról napra olvassák az oldalainkat. Ezért fordulunk most hozzátok. Tervezünk némi változtatást a címlapunkon, de mielőtt nekilátnánk, kíváncsiak vagyunk az olvasóink véleményére is. Ez a kérdőív erre szolgál. Töltsétek ki! Mondjátok el! A rosszat is. Nem sértődünk meg, tanulunk belőle.
Kiemelt kép: Thinkstock