Az árcsökkenésekkel a vállalat Magyarország Kormányának törekvéseivel összhangban az élelmiszer infláció letörésére törekszik. Az idei évben ezért számos lépést tettek. Hosszú tárgyalások következtében az év elején sikerült megállapodniuk a beszállítókkal, így kedvezőbb beszerzési lehetőséghez jutott a vállalat, és az ebből fakadó, valamint azon is túlmutató árelőnyét továbbadta és azóta is tovább adja vásárlóinak. Az árcsökkentési program keretében január óta már több, mint 600 termék ára lett olcsóbb. A diszkontáruházlánc elkötelezett, hogy továbbra is segítsen a magyar vásárlóknak mérsékelni a kiadásaikat, úgy, hogy emellett a lehető legjobb minőséget és árakat biztosítsa.
A vállalat legutóbb a friss baromfihúsok árát mérsékelte, méghozzá tartósan. Ezek olyan termékek, amelyek a legtöbb vásárló kosarába belekerülnek, hiszen a magyar konyha alapját képezik. Így a hazai háztartásokban oly kedvelt friss baromfihúsokért kevesebbet kell fizetni, ami az árérzékeny fogyasztók számára is valódi árelőnyt biztosít. Az árcsökkentésben 30-féle csirke, pulyka és kacsa frisshús érintett, a kedvezmény mértéke pedig számos termék esetében a 10%-ot is meghaladja. A Lidl polcain megtaláljuk az olcsóbb pulykamellet, a pulykacombfilét, a pulykaszárnyat, a pulykanyakat, a pulykazúzát, a pulykamájat, a pulyka darálthúst, a csirkemájat, a csirkenyakat, a csirkezúzát, a csirke levescsomagot, a csirke alsó- és felsőcombot, a csirkecombfilét, a kacsacombot és a kacsamellfilét, és a GMO-mentes baromfitermékeket is.
Az árcsökkentési program novemberben is folytatódott és ezúttal a pékáru kínálat negyede lett olcsóbb, és a csökkentés mértéke több termék esetében is eléri a 15%-ot. A mérsékelt árú termékek között az egész család kedvenceit megtalálhatjuk. A bevásárló kosarakba így bekerülhet a valódi kovásszal készülő nosztalgia vekni, a burgonyás rozsos és tökmagos kenyér, csak úgy, mint a rendkívül nagy népszerűségnek örvendő túrós táska és a vajas fonott kalács. A speciális étrendet követőkre is gondolt a vállalat, így ők is megtalálhatják a számukra a legmegfelelőbbet, többek között a szénhidrátcsökkentett veknit és a szénhidrátcsökkentett baguettet.
A Lidl, ahogyan eddig is, továbbra is a vásárlók érdekeit tartja szem előtt, ezért hétről-hétre megújuló akcióin felül további kedvezményeket is biztosít számukra. A jól ismert digitális hűségprogram – a Lidl Plus applikáció felhasználói hetente további 10-12 kedvezményre jogosító kuponnal és egyéb kedvezményekkel csökkenthetik bevásárlásaikat.
Természetesen a népszerű „Többet adunk” akció is tovább folytatódik, így a kötelezően előírt 15% helyett 20-50%-os kedvezményt nyújt a vásárlóinak. Minden pénteken pedig halpéntek van, amikor a legfrissebb halakat vihetjük haza 15% kedvezménnyel.
A magyar háztartások kedvelt Lidl sajátmárkás termékei rendkívül jó áron kínálnak kimagasló minőséget, de sokat segíthet a kosarunk árán, ha kipróbáljuk az XXL kiszerelésű termékeket is, és ha követjük a legújabb akciókat az applikációban elérhető digitális szórólap segítségével.