Elég komoly kihívás elé állították az Airbnb-t a kamuhirdetések miatt, ugyanis sokan félve foglaltak szállást maguknak a platformon az átverések miatt, írja az Independent.
A cég közlése szerint a mesterséges intelligencia segítségével csak idén 57 ezer kamuszállást takarítottak el az oldalról, és további 157 ezer esetben akadályozták meg, hogy azok egyáltalán megjelenjenek a site-on.
A San Francisco-i központú vállalat szerint 260 ezer szállás esetében csökkentették vagy törölték a takarítási díjat, hogy a fogyasztók tényleges ár szerint tudják rendezni a helyeket.
A felhasználók visszajelzése szerint az Airbnb már nem annyira megfizethető, mint volt korábban. Fő problémaként említik sokan a szezonális árazást, vagyis hogy a legforgalmasabb hónapokban a szállásadók felverik az árakat. A cég ugyanakkor további lépéseket tervez annak érdekében, hogy ezt a tendenciát visszafordítsák.