A Samsung és az Apple nemcsak mobiljaikkal versenyeznek a felhasználók kegyeiért, de nem átalkodnak rendszerint csipkelődni a másikkal sem, ami főként a dél-koreaiak szokása. Mi sem adhatott volna nekik jobb apropót, mint a jubilumi iPhone startja, amit reklámban figuráznak ki és szednek ízekre.
A Growing Up (Felnőni) című videó főhőse egy Apple-felhasználó, akinek története 2007-ben indul egy kiadós sorban állással és esőben ázással az áhított iPhone-ra várva. Ezután évekig ki is tart kisebb-nagyobb nehézségekkel az almás mobil mellett, majd miután 2015-ben megkaparintja iPhone 6S-ét, összejön egy olyan lánnyal,
A videó a leghétköznapibb helyzeteket parodizálja ki: míg a fiú megpróbálja kézzel bepötyögni a lány telefonszámát, addig a ő csak lazán előveszi az S Pen digitális tollat, amikor egy tóba zuhannak, a Galaxy S7 állja a próbát, de az iPhone-on már csak egy tál rizs segít, és a kanapén is kellemetlen helyzetet okoz az átalakítók hadával tűzdelt mobil használata.
És hogy mi lesz a történet vége? Nem lőjük le a poént.