2017 első negyedévében a Huawei hatalmas növekedést ért el több országban is. A cég több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában, amiből harminckettőben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot. Kínában és Európában a vállalat fenntartotta 20, illetve 15 százalékos növekedést, míg Dél-kelet Ázsiában és a Csendes-óceáni térségben
A vállalat a Huawei P9 sorozat és Huawei Mate 9 globális eladásainak köszönhetően jelentős növekedést ért el a prémium kategóriás okostelefonok piacán is: az idei első negyedévben a közép- és felső kategóriás (300 dollárnál drágább) telefonok aránya 11 százalékkal haladta meg az előző évi értéket.
A GfK piackutató cég szerint az 500 dolláros és annál magasabb árú prémium telefonok piacán a Huawei részesedése 9,7 százalék volt 2017 februárjában, 9 országban pedig (köztük Kínában, Spanyolországban, Olaszországban és Lengyelországban) a 10 százalékot is elérte.
A vállalat legújabb zászlóshajójánk számító Huawei P10 család a februári premier óta hatalmas népszerűségnek örvend világszerte, köszönhetően a készülékek kiemelkedő fotózási képességeinek.