A Facebook tovább terjeszkedik, és ezúttal még célzottabban teszi mindezt, mint eddig bármikor. A cég bedobott a köztudatba egy olyan alkalmazást, mely csak iOS-en érhető el, és a Lifestage (Életszakasz) nevet viseli, ugyanakkor nem érhető el mindenki számára, mert a tinédzserek alkotják a célközönséget.
Egészen pontosan a 21 év alattiak alkotják a célközönséget, akik kapnak egy olyan alkalmazást, mellyel ahelyett, hogy az idővonalukra írogatnának, egy szelfin, vagy videón keresztül tudathatják a világgal, hogy éppen mi a helyzet velük, miért szomorúak, miért boldogok, mit esznek, isznak, és mennyire cuki a cicájuk. De valójában nem is ez a legfontosabb a Lifestage-ben, sokkal inkább az, hogy az egy oktatási intézménybe járókra van kihegyezve.
Ám ez is csak akkor működik, ha legalább húszan regisztrálnak az adott iskolából, és a Facebook elképzelése szerint ezzel lehetne elérni azt, hogy a mostanság a tinik körében megcsappant népszerűségnek örvendő közösségi oldal visszanyerjen valamit régi fényéből. Sőt, Zuckerbergék annyira komolyan gondolják mindezt, hogy a fejlesztés nem egy korosodó programozóra bízták, hanem a 19 éves Michael Sayman végezte.
A cég szerint az lenne a cél, hogy a fiatalokat összehozzák egymással, egy-egy intézményen belül jobban megismerjék a másikat, de jelenleg kétséges, hogy mennyire kapja majd fel az internet fiatal népe az új kezdeményezést. Láttunk már olyat, hogy valami nagyon bejött, pedig senki nem számított ilyesmire, és olyan is akadt, hogy szép reményű alkalmazások dobtak olyan nyújtott testű hátast, amit csak a legjobb Chaplin filmekben láthatunk.