Mobil

Nagy tarifacsomag-irtásba kezd a Telenor

Túl sok a régi, elavult tarifa, ősszel egyszerűsít a szolgáltató. Gyakolratilag minden ügyfél jobban jár.

Augusztus közepétől nagyszabású tarifa-átalakítási akciót kezd a Telenor. Ennek keretében a mára kissé túlburjánzó, 244 különféle lakossági díjcsomagból álló kínálatukat racionalizálják, télre már csak 101 marad. A váltást teljesen logikusan az indokolja, hogy az évek során egy csomó tarifacsomag okafogyottá, vagy túlhaladottá vált, és egyes ügyfelek régóta “beragadtak” számukra már jó ideje előnytelen, rugalmatlan konstrukciókban. A régről eredeztethető csomagok között olyan is akad, ahol 170 forintos a percdíj, és van egy olyan tarifa is, mely mindössze egyetlen ügyfélre érvényes, így valóban jól látható, hogy modernizálni, egységesíteni kell.

A mobilszolgáltató több szinten is kommunikálja a változásokat, melyek a kártyás és előfizetéses ügyfelek körülbelül tizedrészét érintik. Egyrészt az augusztus 19-e után érkező számlákhoz csatolva jeleznek, de ügyfélszolgálati telefonhívások és SMS-ek formájában is megkeresik az érintett ügyfeleket. Az elavult csomagokkal rendelkezőknek minden esetben felajánlanak egy személyre szabott új díjcsomagot, amelyet az illető telefonálási, internetezési szokásai alapján állítanak be. Ezt könnyen és gyorsan el lehet fogadni, de elég idő áll rendelkezésre arra, hogy mindenki saját belátása szerint válasszon magának a megmaradó csomagokból. Az előfizetéses ügyfeleknek 60, a kártyásoknak 30 nap áll rendelkezésére mindehhez.

Amíg a Telenor a fenti módokon nem értesíti az érintetteket, már most mindenki megnézheti, vonatkozik-e rá az átállás: a telenor.hu/valtas weboldalon a telefonszámát beírva, majd egy SMS-ben kapott kóddal hitelesítve máris kideríthető, hogy lesz-e szükség cserére. A szolgáltató sajtótájékoztatóján bemutatott példák alapján gyakorlatilag minden érintett ügyfélnek jobb csomagokat tudnak kínálni, mind a havidíj, mind pedig a percdíjak, valamint a csomagban foglalt szolgáltatások terén. Ez természetesen több százmilliós kiesést jelent a vállalat bevételében, de ezt a “rendrakás” előre betervezett költségeként fogják fel.

Eközben egyébként a Magyar Telekom is optimalizálja saját díjcsomagjait, náluk augusztus 31-i hatállyal szűnnek meg egyes konstrukciók, az érintett ügyfeleket természetesen ők is időben értesítik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik