Mobil

A Telenornál mindenki magának legózhatja össze a tarifáját

Ötletes előfizetési konstrukcióval rukkolt elő a Telenor: a moduláris megoldásban saját szokásainknak megfelelően rakosgathatjuk össze a csomag elemeit.

Amikor valaki mobil-előfizetést vásárol, általában fixen összeválogatott elemekből álló csomagok közül válogathat. Ezekben megadott percdíjak, kiegészítő szolgáltatások limitjei és adatkeretek találhatók, és ugyan a csomagok közötti váltogatással közelíthetünk a saját elvárásainkhoz, de sokszor még így is olyan dolgokért fizetünk havonta, amit teljesen ki se használunk. Ez a bonyolult, és a vevő számára sokszor gazdaságtalan gyakorlat indította el a Telenornál a legújabb, MyTariff névre keresztelt szolgáltatás megtervezését.

A február 5-től igénybe vehető lehetőség már a kezelőfelület szintjén is egyszerű, hiszen a mytariff.telenor.hu címen egy könnyen és egyértelműen használható rendszer visz végig a csomag összeállításán. Lényegében úgy adhatjuk hozzá az elemeket a csomaghoz, mintha egy svédasztalos étteremben válogatnánk a fogások között, ráadásul mindenből csak annyit teszünk a tányérra, amennyit meg is tudunk enni. Elsőként kiválaszthatjuk, hány lebeszélhető percünk legyen egy hónapban, majd az adatforgalom mennyisége és az SMS-ek száma következik. Ha akarjuk, a moduláris rendszerben azonnal készüléket is hozzáadhatunk a mixhez, akár részletfizetéses megoldással, végül pedig a kiválasztott elemek alapján számolt kedvezményekből olyan kiegészítőket is hozzácsaphatunk a menühöz, mint a Deezer, vagy MyTV előfizetés.


Christopher Laska, a Telenor magyarországi leányvállalatának vezérigazgatója a MyTariff bejelentésén

A legózás folyamata közben is végig látjuk, hol tart az általunk eddig összeállított csomag havidíja. Ha a folyamat végén elégedettek vagyunk az eredménnyel, a megrendelést online formában is elindíthatjuk, vagy kijelölhetünk egy Telenor márkaboltot, ahol a csomag azonosítója alapján az ügyintéző személyesen tesz pontot a szerződésre.

A MyTariff ráadásul nem a Telenor csoport más leányvállalataitól átvett modell, hanem teljesen saját fejlesztés, melyet a holnapi indulástól a szabadságot, a korlátok nélküli választásokat érzékeltető erős marketing kampány is támogat.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik