A Gemius Rankings legfrissebb adataiból kiderül, hogy a magyarországi internetezők magyar (jellemzően nem mobilra optimalizált) webhelyeken történő látogatásai alapján pontosan mely mobilkészülékek rendelkeznek a legnagyobb részesedéssel hazánkban.
A gyártók toplistáját a korábbi adatokhoz hasonlóan továbbra is az Apple uralja a maga 33,4 százalékos piacrészével, vagyis elmondható, hogy a Magyarországon mobileszközön netezők egyharmada mostanság valamilyen almás logós készüléket használ. A második helyen a 32,7 százalékos Samsung következik a sorban, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig a 9,8 százalékos Sony állhat fel. A negyedik a 8,6 százalékos Nokia, az ötödik a 3,3 százalékos LG, a hatodik a 2,6 százalékos Asus, a hetedik pedig a 2,4 százalékos Huawei, mely éppen csak megelőzi a 2,3 százalékos HTC-t.
Amennyiben a konkrét modelleket nézzük, akkor az aranyérem a 16,9 százalékos Apple iPadet illeti meg, melyet nem sokkal lemaradva a 16,4 százalékos Apple iPhone követ a sorban. A harmadik pozíciót a 2,6 százalékos Samsung Galaxy S III tudhatja magáénak, a negyedik helyen a Samsung Galaxy S4 tanyázik a maga 2,4 százalékos részesedésével, majd pedig egy olcsó windowsos telefon, a 2 százalékos Nokia Lumia 520 következik a sorban. A hatodik hely az 1,9 százalékos Samsung Galaxy S4 minié, a hetedik pedig az 1,6 százalékos Sony Xperia SP LTE.