Mobil

Magyarok fejlesztik az okos vásárlási segédet

Technet
Technet

2014. 11. 15. 11:00

Mától elérhető az a magyar fejlesztésű platform, melynek célja üzlet és vevő okos összekapcsolása.

Korábban a témában:

A BCONHUNT platform mellett már letölthető a rá épülő első applikáció, a BCONSHOP okostelefon alkalmazás. Az app segítségével a felhasználók csak a számukra érdekes akciókról kapnak tájékoztatást mindig megfelelő időben és helyen. Az alkalmazásban, vagy a weboldalon egy villámgyors regisztráció után beállíthatják érdeklődési köreiket (mit szeretnének vásárolni, milyen akciókra nyitottak) és a rendszer kiválogatja nekik a legjobb ajánlatokat. Ezek a felhasználók beállításainak és pillanatnyi földrajzi helyzetének megfelelően jelennek meg egy listában, ahol már csak a konkrétan nekik szóló ajánlatok között válogathatnak.

Amikor a felhasználó egy korábban kiválasztott akció közelében jár, azonnal értesítést kap róla, így már csak élnie kell a lehetőséggel. A rendszer használata szó szerint lehetőséget kínál, tehát nem szükséges előre megvásárolni az akciós ajánlatban szereplő terméket vagy szolgáltatást, így a vásárló a helyszínen dönt a vásárlásról, a kereskedő pedig üzlete látogatottságának növekedésétől várhatja a forgalom javulását. A BCONSHOP alkalmazást először az Immochan partnereinél, az Auchan Korzó üzleteiben próbálhatják ki a letöltők.

bconshop01 (technet, bconshop, mobil, okostelefon, telefon, mobiltelefon, vásárlás, alkalmazás, app, applikáció, magyar, )

A megoldás alapja a Bluetooth Low Energy technológia, és az ezt használó, alacsony energiaigényű Bluetooth jeladó eszköz (iBeacon), amely az üzlethelyiségen belül sugározza egyedi azonosítóját. A jelek vételére jelenleg az Android 4.3 és iOS7, illetve ezek fölötti verziószámú operációs rendszereket futtató okostelefonok alkalmasak. A telefonok az adott kereskedelmi egységhez kötött egyedi azonosítót kapnak a jeladótól, majd az azonosító alapján egy a felhasználó beállításainak megfelelő, helyhez kötött információt jelenítenek meg push üzenetként. A rendszer használata minimális adatforgalommal, illetve készülék oldalon alacsony energia felhasználással valósul meg.

Az újdonság alapelve, hogy miközben világszerte hódítanak a törzsvásárlói rendszerek és virágkorukat élik a kuponos kedvezmények, a vásárlókra zúduló ajánlatok nem testre szabottak, így nem is elég hatékonyak. Csökken az impulzív vásárlás aránya, amikor csak a kirakatot látva fogja el őket az érzés, hogy “ez kell nekem”. A kiskereskedelmi üzletláncok ezért a minél célzottabb kampányok lehetőségét keresik. Az alkalmazás mögött álló, hazai fejlesztésű BCONHUNT egy olyan platform, ahol a kereskedők létrehozhatják kampányaikat és akcióikat, amely aztán az olyan alkalmazásokon keresztül, mint a BCONSHOP, eljut a vásárlókhoz.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Vote YES near Vote NO posters seen in Dublin's city center advocating repeal and calling for retention of the Eighth Amendment of the Irish Constitution - a referendum fixed for May 25th.
On Thursday, May 10, 2018, in Dublin, Ireland. (Photo by Artur Widak/NurPhoto)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.