Média
Mezei Alexendra, a Growww Digital közösségimédia üzletágának divízióvezetője

Közösségi médiával bővít a Growww Digital

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2018. 05. 31. 15:53

Korábban a témában:

Közép- és Kelet-Európát lefedő közösségimédia- és márkakommunikációs divíziót indít Dunder Krisztián online kommunikációs szakember cége, a Growww Digital.

Hosszú ideje napirenden volt a bővülés, mert a régiót hatékonyan lefedő közösségimédia-ügynökség híján nem tudtuk maximálisan kiaknázni a régiós piac előnyeit. Azt az űrt kívánjuk betölteni a közösségi médiában, amit öt évvel ezelőtt a performance marketing területén

– nyilatkozta Dunder Krisztián, a vállalat ügyvezetője.

Az új, közösségimédia- és márkakommunikációs üzletág tartalomfejlesztéssel és -menedzseléssel egészíti ki az ügynökség eddigi PPC (performance marketing) tevékenységét. Az újonnan induló divízió célja a közép- és kelet-európai régió több országában jelenlévő vállalatok kommunikációját összekapcsolni a social értékesítéssel, illetve kihelyezett anyanyelvi szakértőkkel lefedni a teljes közép- és kelet-európai régiót. Induláskor öt ország – Magyarország mellett Szlovákia, Csehország, Románia és Horvátország – lefedettsége megoldott, az év végéig további öt országgal tervezik a bővülést.

Az új divízió vezetője Mezei Alexandra okleves kommunikáció- és médiaszakértő, aki saját vállalkozásából érkezett. Mezei Alexandra a Budapesti Metropolitan Egyetemen (korábbi nevén: Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola) szerzett kommunikáció és médiatudomány mesterdiplomát, valamint Csehországban és Írországban folytatott felsőfokú marketing-tanulmányokat. A szakember közel másfél évtizedes karrierje során az ELMŰ-ÉMÁSZ Facebook kommunikációján és social helpdesk bevezetésén dolgozott, valamint a Sony Music nemzetközi művészeivel (Michael Jackson, P!nk, AC/DC, Beyoncé, Rod Stewart, Britney Spears, One Direction stb.) kapcsolatos lokalizált tartalmak webes és közösségimédia-megjelenése, közszereplők kreatív online tartalomfejlesztése (Keresztes Ildikó, Takács Nikolas, Muri Enikő, Kocsis Tibor), illetve nemzetközi márkák hazai népszerűsítése (eneloop, Panasonic Batteries, Geberit, Weishaupt) is feladatai közé tartozott. A Groww Digitallel a MentorFM önfejlesztő mobilapplikáció kapcsán kezdődött együttműködése, a három év közös építkezése alapozta meg az új divízió létrejöttét.

A május 31-én éppen ötéves születésnapját ünneplő Growww Digital közép- és nagyvállalatok online növekedésének szakértői támogatására specializálódott, nemzetközi (CEE) performance marketing ügynökség. A vállalkozás idén májusban bekerült Európa 13 legjobb digitális technológiai cége közé, miután a European Business Awards nemzeti győztese lett digitális technológia kategóriában.

observer
Felvásárolta a Nézőpont az Observert, az ország legnagyobb médiafigyelőjét
A Nézőpont Csoport lett az Observer Budapest Médiafigyelő tulajdonosa. A felvásárolt cég volt mostanáig a Médiapiac újságnak is a tulajdonosa, de a szaklap végül nem kerül a kormányközeli céghez.

Kiemelt kép: Mezei Alexendra, a Growww Digital közösségimédia üzletágának divízióvezetője

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.