Véleményvezérek fesztiváloznak Budapesten

Szeptemberben Budapesten tartják az első hazai Influencer Fesztivált.
Kapcsolódó cikkek

Szeptemberben Budapesten tartják az első hazai Influencer Fesztivált. A rendezvényt a Hinora Group Communications reklámügynökség és a Red Lemon Media pr-ügynökség szervezi közösen, és egy olyan szakmai csúcstalálkozó lesz, ahol az influencer marketing iránt érdeklődők és maguk a véleményvezérek (azaz az influencerek) találkozhatnak és cserélnek eszmét. 25 témában több mint 300 influencer, marketing-döntéshozó és márkatulajdonos jön össze 2018. szeptember 19-én a Budapest Music Centerben. Olyan kérdésekre keresik majd a választ, hogy

Dancsó Péter: Nem kell minden helyzetben viccesnek lenni
29 éves, övé az ország egyik legnagyobb internetes videócsatornája, a mainstream médiának viszont csak elvétve ad interjút.

Magyarország legismertebb celebritásai, vezető influencerei, véleményvezérei, a kommunikációs iparág meghatározó szereplői, marketingvezetői, márkatulajdonosai fognak felvonulni.

A véleményvezérek és tartalomkészítők térhódítása folyamatosan nő, így nem meglepő, hogy egyre nagyobb figyelem terelődik az influencer marketing felé. Napjainkban már kikerülhetetlenek, ha egy-egy márka népszerűsítéséről van szó, az általunk közzé tett tartalmaknál pedig már elvárás, hogy szórakoztatóak, kreatívak és interaktívak legyenek. Az ország első Influencer Fesztiváljával szeretnénk olyan párbeszédre invitálni a rendezvény szereplőit és az érdeklődőket, amellyel betekintést nyerhetnek a marketing legdinamikusabban fejlődő ágába

– mondta Hinora Ferenc, a rendezvény egyik alapítója.

Kiemelt kép: Egy véleményvezér a sokból. Fotó: Thinkstock