Média
Dr. Baráth Andrea, a Central Médiacsoport új marketingigazgatója

Új marketingigazgató a Central Médiacsoportnál

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2018. 03. 20. 14:57

Baráth Andrea személyében a Procter&Gamble-től igazolt új marketingigazgatót a több meghatározó hazai online és nyomtatott terméket, például a Nők Lapját és a 24.hu-t is megjelentető Central Médiacsoport.

A Central Médiacsoport menedzsmentjének márciustól kinevezett új tagjának kiemelt feladatai közé tartozik a termékportfólió marketingstratégiája mellett a médiavállalat tudásmenedzsment-rendszerének fejlesztése is. A csoportszintű marketingigazgatói pozíciót újonnan alakítja ki a vállalat. Az új marketingigazgató marketing – termék mátrix szervezeti struktúrában támogatja jövőben a Central kiadvány-portfoliójának marketing munkáit, valamint irányítja a cégcsoportos márkaépítési feladatait.

Baráth Andrea nagy tapasztalattal rendelkezik online kommunikációs, e-kereskedelmi, és üzletfejlesztési eszközök terén, melyet négy kontinens online FMCG piacai stratégiájának felépítésében és sikeres működtetésében alkalmazott. A szakember összesen tizenegy évet töltött a Procter & Gamble-nél, ahol pályakezdőként elhelyezkedve került először a cégcsoport budapesti majd regionális, genfi irodájába. Onnan hét évvel később a cincinnati központjába került, ahol globális háztartási vegyiáru digitális üzletágvezetőként sikerrel tervezte meg, és építette fel a háztartási termékcsoport portfóliójának globális online stratégiáját és e-kereskedelmi rendszerét. Baráth Andrea egy korábban tradicionálisan offline gondolkodású FMCG termékportfoliónak épített az elmúlt öt évben globális online stratégiát. Ennek az e-kereskedelmi tevékenységnek kritikus szerepe volt a P&G háztartási termékcsoport üzleti modelljeinek sikeres megújításában – emeli ki a Central közleménye.

A Central Médiacsoport nyomtatott kiadványai a hazai médiapiac meghatározó magazinjai, több közülük igazi családtag a magyar háztartásokban. Online kiadványaink is megkerülhetetlen vezetők saját szegmenseikben. Nagyon komoly szakmai tudás áll az erős, karakteres, tradicionális márkák mögött. Ez a tudásbázis az, amit piacvezető szerepünket megtartva fogunk továbbépíteni a jövőben is. Andreától azt várjuk, hogy az egyre turbulensebbé váló médiapiaci környezetben szerkesztőségeinkkel együttműködve vegyen részt az előttünk álló építkezés megtervezésében, és vezesse azt marketing, és üzleti intelligencia oldalról

– nyilatkozta a kinevezés kapcsán Mészáros Kinga, a Central Médiacsoport stratégiai vezérigazgató-helyettese.

Az innovációs lehetőségek folyamatos keresése és a kísérletezés olyan univerzális vezetői értékek, amelyek nélkül a piacok változását stratégiai szinten lehetetlen lenne irányítani, mindegy, hogy milyen szektorról, vagy termékről beszélünk. A marketing sosem volt izgalmasabb és komplexebb terület, mint napjainkban. A hagyományos kommunikációs eszközök mellett elengedhetetlen a digitális eszköztár folyamatos stratégiai fejlesztése. Az üzleti modellek megújításának egyik legfontosabb kihívása, hogy minden változtatással üzleti értelemben is értéket teremtsünk; fenntartsuk, és erősítsük az adott üzletág jövedelmezőségét. Számomra ez a siker mércéje

–mondta el Baráth Andrea.

Juhász Péter Tibor, a Borsodi marketingiazgatója
Új marketingigazgató a Borsodinál
Juhász Péter Tibort, a Magyar Telekom volt lakossági kommunikációs vezetőjét nevezte ki az idén 45 éves születésnapját ünneplő sörgyár.
zoom tarjányi péter
Tarjányi Péter politikai tanácsadócéget indít
A zoom.hu alapító-tulajdonosa és eddigi ügyvezetője a 24.hu-nak elmondta, milyen holdingcéget tervez, miként azt is, miért mondott le a Zoom ügyvezetéséről.

Kiemelt kép: A Central Médiacsoport új marketingigazgatója

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Chris and Nancy Brown embrace while looking over the remains of their burned residence after the Camp fire tore through the region in Paradise, California on November 12, 2018. - Thousands of firefighters spent a fifth day digging battle lines to contain California's worst ever wildfire as the wind-whipped flames cleaved a merciless path through the state's northern hills, leaving death and devastation in their wake. The Camp Fire -- in the foothills of the Sierra Nevada mountains north of Sacramento -- has killed 29 people, matching the state's deadliest ever brush blaze 85 years ago. More than 200 people are still unaccounted for, according to officials. (Photo by Josh Edelson / AFP)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.