Média

Átalakult a Da Vinci Learning tévécsatorna

A Da Vinci TV megújult arculata
A Da Vinci TV megújult arculata

Az eddigi Da Vinci Learning helyett Da Vinci TV nevet viseli a ma megújult, és az ezután a kisgyermekes családokra fókuszáló ismeretterjesztő-oktató csatorna. A csatornán belül ugyanakkor almárkaként, az este 8 után kezdődő műsorsáv neveként megmarad a Da Vinci Learning név is.

A most életbe lépett változások során Da Vinci Kids elnevezéssel egész nap, reggel 6-tól egészen este 8-ig egy új műsorblokk a gyerekeket célozza majd ismeretterjesztő műsorokkal, míg az este 8 után jelentkező Da Vinci Learning továbbra is felnőtteknek szóló dokumentumfilmeket kínál majd.

A Da Vinci TV-n nappal a gyerekeket, este a felnőtteket igyekeznek megszólítani ezentúl
A Da Vinci TV-n nappal a gyerekeket, este a felnőtteket igyekeznek megszólítani ezentúl

A Da Vinci Kids műsorsáv célcsoportja a 6-12 éves korosztály, mely tanulási, befogadói szempontból a legfogékonyabb időszak. A megújulásra kiadott sajtóanyag szerint a csatorna átalakításának és újrapozicionálásának célja a családok figyelmének felkeltése, és annak hangsúlyozása, hogy a tanulás a Da Vinci TV-n lehet hasznos és szórakoztató is egyszerre.

A Da Vinci TV egyébként épp a tizedik születésnapján újul meg. Változik a csatorna megjelenése is, ami a csatornát működtető berlini központú Da Vinci Media GmbH szerint vidám, dinamikus, és kifejezi a csatorna alapvetését, hogy a műsorokkal fel kívánják kelteni a gyerekek kíváncsiságát, és elő kívánják segíteni a kritikus gondolkodást.

A Da Vinci Kids új szlogent is kapott: Csodálkozz rá minden nap!

Az új brand ezenkívül új adásba kerülő on-air arculati elemekkel, új weboldallal és új közösségi médiás felületekkel is jelentkezik. A műsorokat 6 darab új úgynevezett ident köti össze és vezeti fel. Ezekben a történések ellentmondanak a fizika alapvető törvényeinek, és ezek a nem várt akciók adják a klipek játékosságát.

A megújuláshoz kapcsolódó kreatívmunkát, az új logó koncepcióját és az új on-air megjelenést a Da Vinci Media házon belül készítette, fél éves alkotói folyamat van mögötte.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik