Média
A Jófogás és a Használtautó.hu irodája Budapesten. Fotó: Fotó: Berecz Valter, 24.hu

A Central Médiacsoportot választotta a Használtautó.hu, a Jófogás és az Autónavigátor

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2017. 11. 29. 10:42

Korábban a témában:

A Jófogás apróhirdetési oldal mellett a Central Médiacsoport fogja értékesíteni a legnagyobb hazai autós apróhirdetési site, a Használtautó.hu és az ahhoz kapcsolódó Autónavigátor portál hirdetési felületeit is 2018 januárjától – jelentette be a Central Médiacsoport és az említett weboldalakat üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary, a norvég Schibsted csoport magyarországi leányvállalata.

A két cég 2017 ősz végén létrejött felületértékesítési megállapodása teszi lehetővé mindezt. A Central az ügynökségek felé történő reklámértékesítésben, valamint az automatizált (úgynevezett programmatic) felületek értékesítésében vesz részt.

Az együttműködés kapcsán Rusvai Richárd, a CM Sales (a Central Médiacsoport reklámértékesítő házának) digitális értékesítési igazgatója elmondta:

Büszke vagyok a létrejött együttműködésre. A Central Médiacsoport sales house-ában elsősorban saját szegmensében piacvezető kiadványok, vagy speciális területekkel foglalkozó termékek értékesítését vállaljuk. A Használtautó.hu csoport nagyon szépen illik ebbe az értékesítési stratégiába. Fontos szempont számunkra az is, hogy a Használtautó.hu kiválóan kapcsolható össze a Central Digitális Média egyébként is erős termékportfóliójával.

A Schibstedhez tartozó Autónavigátor és a Central-portfólióba tartozó Vezess.hu együtt a Használtautó.hu csoporttal a legnagyobb olyan autós tematikát jelenti a hazai hirdetési piacon, ami sikerrel éri el egyaránt az új és használt autókat kereső netezőket. Ez elsősorban férfi célcsoportelérést jelent egy fontos, és növekvő, hirdetői szempontból kiemelten értékes netező rétegben – áll a két vállalat közös közleményében.

Örülök, hogy sikerül szorosabbra fűzni az együttműködést a Centrallal, mivel a korábbi együttműködéseink minden szempontból előnyösek voltak. Nagy lehetőséget látok a közös szinergiák kihasználásában, hiszen vezető e-kereskedelmi termékeink és a centrálos tartalmi oldalak közös értékesítésével szinte a teljes hazai internetező közösség máshol nem megvalósítható célzási lehetőségekkel érhető el. További előny, hogy a Használtautónál több mint háromezer kereskedő, míg a Jófogás esetében közel kétezer ingatlanértékesítő érhető el, akik aktívan, napi szinten használják a szolgáltatásainkat, ez pedig egyedülálló lehetőség B2B és céges termékek, szolgáltatások népszerűsítésére minden hazai vállalat számára

– mondta el Palocsay Géza, az oldalt üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője, aki idén nyáron a 24.hu-nak több érdekességet is említett az internetes apróhirdetési piacról, és elmondta azt is, hogy hosszú idő után először vált nyereségessé a Jófogás.

A Használtautó.hu a tavalyi évben közel 1,6 milliárd forint árbevételt ért el, a Jófogás pedig közel 1,2 milliárdot.

Palocsayt egyébként néhány napja a Marketing&Media című szaklap által felkért zsűri a legmeghatározóbb magyarországi digitális médiaszakembernek választotta.

(A 24.hu kiadója a Central Digitális Média Kft. tulajdonosi átfedésben van a hírben említett Central Médiacsoporttal.)

Kiemelt kép: A Jófogás és a Használtautó.hu oldalt működtető Schibsted irodája Budapesten. Fotó: Berecz Valter, 24.hu

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Yusra Mardini, a 19 year-old Syrian swimmer who competed at the Rio 2016 Olympic Games as a member of Refugee Olympic Team and UNHCR Goodwill Ambassador, she speaks in Tokyo 2020 office on August 29, 2017, Where she shares her experiences at the Rio 2016 Games and her current activity as an athlete and UNHCR Goodwill Ambassador with Tokyo 2020 staff members. (Photo by Alessandro Di Ciommo/NurPhoto)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.