A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) úgy döntött, hogy egy héttel meghosszabbítja a szeptember elsejével kiírt Sándor Imre pályázatának nevezési időszakát, így szeptember 22-én éjfélig fogadja a pályázatokat.
A PR-szakma egyik elméleti megalapozójáról, Sándor Imréről elnevezett díjjal hatodik éve részesíti elismerésben a PR-Szövetség a legjobb PR-munkákat. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére. A Sándor Imre PR-Díjakat hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban osztják ki az induló ügynökségek, illetve vállalatok között.
A pályázati határidő kitolásával az MPRSz célja az, hogy minden pályamunkát be tudjon fogadni, és elég időt hagyjon az elismerésért induló ügynökségek és vállalatok számára, hogy azok értékelhető formában, a kiírásnak megfelelően juttassák el munkájukat a zsűrinek.
A nevezés feltételei és körülményei változatlanok, a pályázati kiírás letölthető az MPRSz honlapjáról.
Összeállt a zsűri
A pályázat kihirdetése óta egyébként a zsűri össztetételére is fény derült. A hattagú zsűri elnöke R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, az MPRSZ elnökségi tagja. A zsűri tagja továbbá Bodó Teodóra (Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője), Bruck Gábor (Sawyer Miller Group vezetője), Hevesi Nóra (Tesco-Global Áruházak Zrt., kommunikációs vezető), Maczelka Márk (SPAR Magyarország kommunikációs vezető) és Puskár Krisztián (Kreatív, szerkesztő).
A díjakat novemberben, az MPRSz PR Kávéházi Estjén, ünnepélyes keretek között osztják ki.