Újra jelentkezik a reklám- és médiapiaccal foglalkozó magazinműsor az RTL Klubon. Ez már a tizedik évad kezdete, és a 150. adással indul.
A műsor jövője 14 hétre biztosnak tűnik, ennyi időre szól ugyanis a stáb legújabb szerződése. Az évad mai első adásában Cannesban, a reklámipar legújabb trendjeivel foglalkoznak majd. Ezenkívül a következő adásból kiderül az is, mekkora a pörgés Európa startup központjaiban, és Berlinben megmutatják azt is, melyek a legnagyobb szórakoztatóelektronikai újdonságok ma a világban.
Az előzetes ismertető alapján a BrandMania minden héten csütörtökön lesz látható, pontosabban a mai adás már átcsúszik a holnapba, ugyanis 0:25-kor kezdődik. Azok sem maradnak viszont le a műsorról, akik ilyen későn már inkább alszanak, a műsort ugyanis hétvégente megismétlik: szombaton 11-kor ugyancsak az RTL Klubon, majd vasárnap 08:35-kor az RTLII-n, illetve ahogy a korábbi évadokkor megszokhattuk, feltöltik majd a netre is a műsort.
A műsorvezető ezúttal is Simon Krisztián, a Marketing&Media magazin főszerkesztője lesz.