Média

Régi-új stratégát igazolt a HPS

Váradi Miklós
Váradi Miklós

Váradi Miklós stratégiai vezetőként visszatért az 1994-es alapítású HPS Group marketingügynökségi cégcsoporthoz, ahol korábban egyszer már közel öt évet eltöltött.

A több évtizedes tapasztalattal rendelkező stratégiai szakember igazolásával az ügynökség célja, hogy a meglévő ügyfeleket minél magasabb szinten tudják kiszolgálni, a forgalmát és dolgozói létszámát tekintve a Magyarországon az egyik legnagyobbnak számító marketing és értékesítés-támogató ügynökség ugyanis a szakember távozása és mostani visszatérése között duplájára nőtt, a cég növekedése pedig nem csak a munkavállalók létszámában, de a kínált szolgáltatások sokszínűségében és a sorra alakuló divíziók számában is érzékelhető.

Váradi karrierje során dolgozott már a Saatchi & Saatchi-nál, a Publicisnél, az Ogilvy-nél és a McCann Budapestnél, valamint stratégiai tervezést tanított a Pécsi Tudományegyetem Közgazdasági karán. Váradi mindennapi munkája során a klasszikus tervezési feladatok mellett a szakmai coachingban is szerepet kap.

Mondhatjuk, hogy hazajöttem a HPS-be, hiszen a kapcsolatunk már régre nyúlik vissza. Élvezem, hogy a munkaköröm már túlmutat a stratégiai tervezés területén és részt vehetek a kollégák és az ügyfelek szakmai edukációjában is.

­- mondta Váradi Miklós.

Mikivel nem csak egy stratégiai vezető tért vissza hozzánk, hanem a piac egyik legjobban gondolkozó szakembere, akinek az új feladatkörében lehetősége lesz mind a HPS-ben dolgozó kollégáknak, mind a HPS-sel dolgozó ügyfeleknek átadni a tudását. Büszkék vagyunk az elmúlt évek sikereire, fejlődni akarunk tovább, és erre Miki személye garancia számunkra

– tette hozzá Probáld Attila, a HPS üzletág-igazgatója.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik