Horváth Tamás másfél év külföldi távollét után visszatért az Adaptive Mediához, ahol régi pozíciójában, kereskedelmi igazgatóként folytatja karrierjét.
Ugyanezzel a reklámértékesítő-házzal kapcsolatos másik hír, hogy az ügynökségi sales csapat korábbi tagja, Csizmadia Ildikó feladata ezentúl az Adaptive Media médiatulajdonosi kapcsolatainak menedzselése és a sales house portfóliójának fejlesztése lesz.
Az Adaptive Media értékesíti Magyarországon többek között a Shazam, a Viber, a Tripadvisor, a DailyMotion, a Motorsport.com, az inMobi mobilhirdetési platform, valamint számos hazai médium, például a magyarnarancs.hu, az idokep.hu, a vatera.hu, a 168ora.hu, a femcafe.hu, a valasz.hu, a dtk.hu, a privatbankar.hu, az mno.hu, a Honfoglaló, az Esport1, a 444.hu, az sg.hu, valamint Lakatos Márk és Fürdős Zsé magazinjait.
Az Adaptive Media (Sales Contact Kft.) 2016-ban 1,8 milliárd forint forgalmat és adózást követően 81,8 millió forint nyereséget ért el.