Média

Mobilon erősít az Adaptive Media

inmobi
inmobi

A ThinkDigital Group-pal (TDG) kötött kizárólagos partneri szerződést a világ egyik legnagyobb független mobilhirdetési platformja, az InMobi. A TDG partnereként Magyarországon az Adaptive Media értékesíti az InMobi felületeit, így a Shazam, a Viber, a TripAdvisor és a DailyMotion mellett újabb mobilhirdetési megoldással bővült a sales house nemzetközi portfóliója.

Figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, az InMobi kiterjedt hálózatának segítségével még inkább maximalizálhatjuk ügyfeleink mobil-médiavásárlási befektetéseit. Az InMobi innovatív videó-hirdetési formátumai, egyedi célcsoport profiljai és a globális prémium-alkalmazásokhoz való hozzáférése egyaránt kivételes új lehetőségeket adnak a kezünkbe

– emelte ki Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője.

A bejelentés kapcsán kiadott sajtóközleményben emlékeztetnek rá: az eMarketer által kiadott Global Ad Spends Report a mobil hirdetések 50 százalékos növekedését prognosztizálja a közép- és dél-kelet európai régióban 2017-re, ennek megfelelően az in-app (azaz az applikáción belüli) megoldások egyre jelentősebb szereplőjévé válhatnak a mobil hirdetési költéseknek. A kutatás szerint ezzel párhuzamosan a hirdetők is egyre inkább a mobil platformra, különösen a videós formátumokra koncentrálva próbálják elérni a fogyasztókat.

A ThinkDigital olyan partneri kapcsolatok kiépítésére törekszik, melyek az ügyfelek számára is hozzáadott értéket nyújtanak, valamint személyre szabott és hatékony módon jelentenek egyedi élményt a felhasználók számára. A felhasználók a mobilos tartalomfogyasztási idejüknek már a 80 százalékban appokat használnak, így kijelenthetjük, hogy az „appok korát” éljük. Az InMobi egyedülálló portfóliója segítségével példátlan elérésű, márka-releváns targetált mobil kampányokat tudunk kiszolgálni. Ráadásul mindezt a márka számára is biztonságos környezetben

– idézik még Odysseas Ntotsikast, a TDG alapító-ügyvezetőjét.

Az Inmobi immár Magyarországon is egy olyan erős partnerrel rendelkezik, amely mélyreható piaci ismeretével és a digitális médiában felhalmozott bőséges szakértelmével elkötelezetten képviseli a felhasználói igényekhez igazodó mobil-hirdetési elképzeléseinket

– mondta Amine Melouk, az InMobi európai alelnöke.

Az InMobi közlése alapján az általuk kiszolgált hirdetések világszerte több mint 1,5 milliárd egyedi felhasználót érnek el.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik