Konzorciumi megállapodást kötött a Ringier Axel Springer Magyarország Kft. (RAS), azaz a blikk.hu és a noizz.hu kiadója az Oander nevű, webáruházak fejlesztésével foglalkozó digitális műhellyel.
A szövetséget azzal magyarázzák, hogy a magyar online kiskereskedelmi forgalom robbanásszerű növekedésével egyre több hagyományos vállalkozás ismeri fel a digitális értékesítés jelentőségét. A médiavállalat és az e-kereskedelmi megoldásokban, elsősorban webáruházak fejlesztésében tapasztalt cég együttműködése, a RAS/Oander Digital Transaction őket célozza majd átfogó szolgáltatáscsomagjával. Hozzáteszik: az online piactérre lépő cégekben – legyenek azok multinacionális vállalatok vagy kkv-k – előbb-utóbb megfogalmazódik az igény az egyablakos ügyintézésre, tehát egy „one-stop shop” megoldásra. Nekik az a legnagyobb segítség, ha nemcsak egy webshopot kapnak, hanem a digitális ügynökségük teljeskörű szolgáltatáscsomaggal tudja támogatni az értékesítési tevékenységüket. Itt találkozik a RAS és az Oander tudása, hiszen közösen lefedik a teljes digitális tranzakciós folyamatot: az online márkaépítést, a közösségi elfogadottság elérését és végül a tényleges konverziót.
Az Oanderben egy olyan partnert találtunk, amely több száz webáruház fejlesztésével a háta mögött nem csak a fejlesztésben és a digitális tranzakciós szolgáltatásokban, de az online stratégiaépítésben is jelentős tapasztalattal bír. Vezető médiavállalatként mindehhez nem csupán a hirdetési felületeinket, de marketing, közösségi média és BTL tapasztalatunkat is hozzá tudjuk tenni. A Blikk.hu, Glamour.hu, Egészségkalauz.hu és Noizz.hu oldalak tulajdonosaként a hatékony csatornáinkat is a kampányok integrált részeként tudjuk kezelni
– idézik az együttműködésről kiadott közleményben Gerentsér Imrét, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfólió-igazgatóját, aki a médiavállalat részéről irányítja az új együttműködést.
A RAS-Oander konzorcium stratégiájának középpontjában minden esetben a lead generálás, a konverzió és a vevőelköteleződés áll. Az omnichannel megközelítésben az értékesítő cég több csatornán keresztül, egységes és összehangolt módon kommunikál a vásárlóival, miközben vonzza és elégedetté teszi őket a marketing tevékenységével. A mix fontos részét képezi a közösségi kommunikáció és azok a natív tartalmak, amelyeket az adott témához legközelebb álló RAS szerkesztőség biztosít a hirdetőknek
– nyilatkozta az együttműködés előnyeiről Ocskay László, a RAS / Oander Digital Transaction vezetője.
Az ügynökség összesen 70 szakértővel dolgozik a legkülönfélébb szakterületekről: front end fejlesztőktől a szervezeti tanácsadókon át a médiavásárlókig. Velük működnek együtt a RAS Magyarország Kft. különböző szerkesztőségei. A várakozások szerint az első közös projektek az egészségügyi, banki és a kereskedelmi szektor szereplőitől érkeznek majd.
Kiemelt kép: Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfólió-igazgatója. Fotó: Pál Anna Viktória, 24.hu