Média

Újra kinyit a digitális utánpótlásképző

digitális marketing
digitális marketing

Megkezdődött a toborzás az októberben már harmadik képzési körét kezdő GroupM Akadémia digitális utánpótlásnevelő programba. Az akadémiára beiratkozók Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjánál szerezhetnek szakmai gyakorlatot. A programba olyan felsőoktatási hallgatókat és pályakezdőket várnak, akiket érdekel a digitális marketing, a média, az új marketingtechnológiák használata. Az akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára vonzóbbá tegye az online marketing szakmát, és persze támogatást nyújtson az iparág folyamatos munkaerőhiányának enyhítéséhez. A program egyik különlegessége, hogy a képzés során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak, és az azt elvégző legtehetségesebb fiatalok számára az ügynökségcsoportnál munkalehetőséget is biztosítanak.

A következő gyakornoki program négy hónapig tart majd, jelentkezni augusztus végéig lehet.

Az első turnus nyomán nyolc fiatal szakemberrel gazdagodtunk, és már a második akadémista csoport is túl van a képzés felén. A GroupM Akadémia számunkra hr- és marketingszakmai szempontból is izgalmas tanulási folyamat, a képzési programot a piaci igények szerint finomhangoljuk, nagyban építve saját akadémistáink visszajelzéseire is. Az első lépések bizakodásra adnak okot, és úgy véljük, hogy az olyan egyszerre népszerű és nehéz területeken is tudunk tenni a megfelelő utánpótlás-nevelésért, mint amilyen a PPC és a programmatic. Azt gondoljuk, hogy a képzési programunk unikális a magyar piacon, ezért biztatom a fiatal tehetségeket a csatlakozásra

– mondta el Török Diána, a képzés vezetője.

20+4 trend, ami meghatározza jövőre a céges kommunikációt
Hazai, meghatározó iparági szereplők szedték össze, melyek lesznek 2018 legmeghatározóbb marketingkommunikációs trendjei.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik