Tóber Edina lett a Mall.hu e-kereskedelmi cég marketing- és kommunikációs stratégiájáért felelős új vezetője.
A szakember az e-kereskedelem területéről érkezett, ahol egyaránt dolgozott multinacionális és kkv szektorban: offline és online kampányok, aktivitások tervezését, kivitelezését, visszamérését is irányította. A Budapesti Gazdasági Főiskola marketing-kommunikáció, és az ELTE nemzetközi tanulmányok szakán diplomázott, majd 2009-ben az SGS Hungáriánál kezdett marketing területen. 2012 és 2015 között egy mérnöki szolgáltatásokat nyújtó vállalat marketingmenedzsereként folytatta, elsősorban a vállalati (B2B) kommunikáció és a marketing stratégia kiépítése volt a feladata. Ezt követően a Notebookspecialista.hu senior marketingmenedzsere lett, ahol az ő nevéhez fűződik a cég online marketing stratégiájának és kommunikációjának tervezése, kivitelezése.
Az e-commerce területén és a digitális marketingben nincs megállás, ráadásul hazánkban az e-kereskedelem még gyerekcipőben jár, így az elkövetkező években olyan fejlődésen mehet keresztül, ami rengeteg újdonságot, és kihívást jelent szakmailag. A Mall.hu marketingvezetőjeként az a célom, hogy olyan e-bevásárlóközpontként gondoljanak ránk az emberek, ahol mindenki, korlátok nélkül megtalálja, amit keres
– fogalmazott az új vezető, majd hozzátette, hogy idén a márkaépítésre helyezik a hangsúlyt.
A 2005-ben alapított webáruház közölte, hogy a tavalyi évhez képest huszonöt százalékkal növelte látogatói bázisát, és a piaci átlag szerinti forgalomnövekedést ért el. A webshopban összesen tizennyolc termékkategóriájában több mint százezer árucikk található.