Média
nickelodeon

Megújult a Nickelodeon gyerekcsatorna

Új arculatot vezetett be a Nickelodeon gyerekcsatorna, melynek megjelenése a gyerekek képzeletére épít. Megújultak az előzetesek borítói, az identek és a műsorok végén látható szerzői jogi szövegek is. A klasszikus narancssárga logó ezúttal olyan világos és vidám háttérszínek elé kerül mint a lila, a világoskék a lime és a krémszín.

A tévécsatorna szerint a frissítő színkavalkád jobban kiemeli a korábbinál a gyerekcsatorna üzenetét és küldetését, vagyis azt, hogy még játékosabbá varázsolni a világot. Az új arculat a csatorna logójának pozícióját is megváltoztatta, az animált logó visszakerült az eredeti helyére, a bal felső sarokba, ahol időnként a Nickelodeon és a Nick felirat váltja egymást.

A Nickelodeon rebrandingje során különleges gifek, internetes mémek és vicces hangulatjelek inspirálták az alkotókat, akik különleges látványvilággal idézték meg a legkisebbek képzeletének világát. Az új arculatban pizzás lemezjátszó, színes fánkok, önmagát felkeverő bögre, stop-motion tortakészítés SpongyaBobbal, és rengeteg kiscica is megjelenik.

Íme az egyik animgif az új arculat kapcsán:

A Nickelodeon és a Nick Jr csatorna egyébként augusztus elsejétől egy ideig kódolatlanul lesz elérhető a UPC Direct műholdas rendszerén.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Budapest, 2019. február 10.
Lukácsi Katalin közéleti aktivista, korábbi KDNP-tag beszédet mond az ellenzéki pártok Értékelni jöttünk! címmel meghirdetett tüntetésén a Szent György téren Orbán Viktor évértékelő beszéde után 2019. február 10-én.
MTI/Balogh Zoltán
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.