Új csapattal és butikügynökségként folytatja tevékenységét a fashion és lifestyle márkákra specializálódott, lapkiadóként is ismert kommunikációs ügynökség, a PS Creative Agency. A cég közlése alapján az átalakulás oka, hogy a jövőt a multifunkcionális szakemberekben és a személyre szabott marketingben látják.
Az ügynökség, mely ügyfelei közt hazai és nemzetközi divat- és ékszermárkák mellett budapesti dizájnhotelt, valamint több fővárosi és vidéki vendéglátóhelyet is tudhat, stratégiai igazgatónak Benkó Zsuzsannát igazolta le. Benkó korábban a Café PR és a KYAT kötelékében is dolgozott vezetőként, emellett külső tanácsadóként öt éve irányítja az egyik nagy magyar dizájner márka, a NUBU
kommunikációját.
A cég tulajdonosa az új stratégiai vezetővel és az ügynökség ügyvezető igazgatójával, Sipka Emesével közösen definiálta újra a PS Creative Agency-t. Az átalakulás az ügynökség saját kiadású médiumát, a PS Magazint is érinti. A lap új köntösben, friss szerkesztőkkel és szerzői gárdával folytatja működését. A cél, hogy a főként az Y és a Z generáció minőségre és újdonságokra nyitott fogyasztóit kiszolgáló divat- és életmódmagazin a jövőben hatékonyabban erősítse az ügynökség kommunikációját.
A divat ma már az önkifejezés, a tudatosság, az érzékeny gondolatiság szinonimája, maga a kortárs identitás. A digitális forradalommal pedig véget ért a kommunikáció vegytisztaságának korszaka
– állítja Strasser Orsolya alapító-tulajdonos, aki erről a saját lapjuknak, a PS Magazinnak beszélt részletesen.