A Magyar Marketing Szövetség tagjai a május 24-i elnökválasztó közgyűlésen újabb négy évre bizalmat szavaztak Hinora Ferencnek, aki megválasztásával a második leghosszabban regnáló elnökévé vált az MMSZ-nek. Az elnök bejelentette, következő ciklusában is nagy hangsúlyt kap a minősítés és az edukáció.
Elkötelezettek vagyunk a szakmánk iránt és programjainkkal továbbra is szeretnénk fejleszteni a marketing színvonalát, a tagjainkat pedig segíteni abban, hogy eredményes marketing tevékenységet folytassanak
–nyilatkozta az újra megválasztott elnök.
Az elnök közölte, kiemelkedően eredményes évet zárt a szövetség 2016-ban. 39 százalékkal nőtt az MMSZ árbevétele, míg eredményét közel megnégyszerezte az előző évhez képest. Ez a növekedés a taglétszám intenzív bővülésének, a kétnapos Országos Marketing Konferencia elnevezésű rendezvény kiemelkedő, 700 fős látogatottságának és az újonnan elindított szakmai programoknak köszönhető. Az MMSZ jelezte: a kimagasló eredményeknek köszönhetően a közeljövőben még több minőségi szakmai programot tud megvalósítani a szakmabeliek, illetve a szakma iránt érdeklődők számára.
A 90-es években a szakmai szervezetekre nagyon sokan úgy tekintettek, mint az első információszerzési pontra. Később az internet széleskörű elterjedésével a szakmai szervezetek meghatározó szerepe csökkent, de mára véleményem szerint újra megerősödik, hiszen az online térben lévő rengeteg információt csak a hiteles szakmai szervezetek tudják megszűrni. Az MMSZ továbbra is a marketing szakma elsőszámú eligazodási pontja. Magyarországon jelenleg számos önjelölt marketing szakértő van, ezért is nagyon fontos feladatunk a közeljövőben, hogy segítsük az eligazodást, kiemelve a követendő példákat, szakembereket, esettanulmányokat. Ezeket a célkitűzéseinket mind díjaink, mind a szakértői minősítő rendszer bevezetésén, a marketing.hu weboldal teljes megújításán keresztül kívánjuk megvalósítani a továbbiakban
– mondta Hinora Ferenc.
A Magyar Marketing Szövetség idei közgyűlésén életműdíjat adtak át dr. Molnár Dezsőnek, aki 90 éves koráig aktívan oktatott a Corvinus Egyetemen. Az MMSZ azzal az indokolta a választását, hogy egy kiteljesedett, a marketing szakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat ismer el. A szövetség életműdíjat először 2015-ben, a 25., jubileumi közgyűlésén adott át. Első alkalommal dr. Tomcsányi Pált, majd az ezt követő évben dr. Hoffmann Istvánnét tüntette ki.