Média

Szakértők alapján választanak az életmódmagazinok olvasói

Elsősorban a hiteles szakértői vélemények miatt választják a tájékozódni vágyó olvasók az egészségmagazinokat – derül ki egy friss kutatásból, amit a piacvezető életmódmagazin, a Nők Lapja Egészség készített a tizedik születésnapja alkalmából.

A közvélemény-kutatáson közel 3.000 olvasó számolt be magazinvásárlási szokásairól, és döntéseinek legfontosabb szempontjairól. A Nők Lapja Egészség korcsoportok szerint vizsgálta az egészségmagazinok iránt elkötelezett olvasótábor motivációit.  Kérdőívük eredményéből kiderül, hogy a hazai olvasók értékelik a megbízható tájékoztatást: 59 százalékuk a szakértők által megosztott tartalmak miatt voksol a magazinra, 48 százalékuk pedig úgy gondolja, az internetes forrásoknál egyértelműen megbízhatóbb a Nők Lapja kiadványa. A harmincöt évnél fiatalabb korcsoport főleg tájékozódás céljából vásárol egészség témájú termékeket – a betegségismertetőkre és a különböző gyógymódokra kíváncsiak. Az idősebb korosztály érdeklődésének középpontjában inkább a prevenció áll: a betegségek megelőzéséről, egészséges receptekről és a gyógyászat újdonságairól, alternatív lehetőségeiről szeretnének olvasni.

Megújult külsővel és tartalommal jelentkeztek a születésnapra

A május 3-án, tizedik születésnapján jubileumi lapszámmal jelentkező magazin útnak indulása óta igyekszik olvasóinak hiteles szakemberek segítségével támpontokat nyújtani az egészségügy és az egészséges életmód útvesztőiben. A 2007 óta több mint száz lapszámmal megjelent havilap összesen 136 dietetikusok által összeállított diétával, 392 tornagyakorlattal és 588 egészséges és finom recepttel ösztönözte az életmódváltásban gondolkodókat. A jeles alkalomból megújult külsővel és tartalommal hálálják meg olvasóik hűségét.

Nők Lapja Egészség
A Nők Lapja Egészség legújabb lapszáma

Tíz év nagy idő egy újság életében, ezért úgy döntöttünk, ideje viszonoznunk azt a rengeteg szeretetet, biztatást, amit ez alatt az idő alatt olvasóinktól kaptunk – azzal, hogy még elegánsabbá varázsoljuk számukra a magazint, még több olvasnivalónak, még több szakértőnek és izgalmas történetnek adva helyet a lapban. A változtatások bevezetésénél a zöld szempontokra is gondoltunk: mostantól olyan papíron jelenik meg a magazin, amelynek előállítása sokkal környezetkímélőbb, mint elődei esetében volt

– mondta Szabó Éva, a Nők Lapja Egészség főszerkesztője.

(A Nők Lapja Egészség kiadója a Central Médiacsoport, mely tulajdonosi átfedésben van a 24.hu kiadójával, a Central Digitális Média Kft.-vel)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik