Média

Erről lesz szó az idei Media Hungaryn

Media Hungary
Media Hungary
Már huszonkettedik alkalommal rendezik meg az egyik legnagyobb hazai médiakonferenciát a reklám, a kommunikációs iparág és a kereskedelem szereplőinek részvételével.

2400 résztvevőre számítanak a szervezők az idén is Siófokon megrendezendő Media Hungary kétnapos konferencián, melynek időpontja ezúttal május 9. és 10. A hallgatóság itt öt teremben, több mint kétszáz hazai és külföldi előadótól hallhat majd előadásokat a médiatípusok stratégiaépítésének szintjeiről.

Az idei konferencia jelmondata a „Tudsz már sakkozni?” lesz, amely azt tükrözi, hogy csakúgy mint a sakkban, a média iparágában is fontos a stratégia kialakítása, hogy ne csak a lépéseket ismerjük, hanem értsük meg annak célját is.

Az idei Media Hungary konferencia célja, hogy körbejárja és bemutassa a különböző médiumok és médiatípusok stratégiaalkotási szintjeit, mindezt úgy, hogy a hétköznapi munkában alkalmazható tudást adjon, kiemelt figyelmet fordítva a szurkolói élményhez kötődő témákra

– mondta el Csermely Ákos, a konferencia főszervezője.

Érzelemmarketing, online videózás, tartalommarketing

Idén összesen tíz különböző témában hangzanak el előadások. Az első napon 9 órától egészen este 8 óráig, míg a második napon 5 óráig. A konferencia első napján a reklám, a televíziózás, az érzelemmarketing, a PR és a sajtó témák lesznek terítéken. A reklámtémában arról lesz szó, hogy milyen változásokkal kell szembenéznie a reklámkészítéssel foglalkozó szakembereknek, merre halad ez a műfaj, és a jövőben milyen eszközöket érdemes beépíteni a stratégiába. Az érzelemmarketing előadásaiból megtudhatjuk, hogyan tudnak mindenkit érzelmileg befolyásolni a különböző médiumok, és mi az, ami mindenkire hat? A televíziózás témából kiderül, hogy milyen összefüggések vannak a televíziózás és az online videofogyasztás között, illetve szó lesz még a dübörgő e-sport iparágról, és a multiscreen médiafogyasztásról is. A sajtótémán belül a tartalommarketingről, az online videofogyasztásról, a rövidülő tartalmakról és arról lesznek előadások, hogy kire lehet leginkább hatással a digitalizáció. A PR-tartalom előadásokból kiderül, hogy merre tart a PR-szakma, hogyan tud és kell reagálnia a változásokra, de szó lesz az álhírek hatásáról és a Facebook – Instagram Live közvetítésekről is.

Dataklizmus, kreativitás, stratégiaalkotás

A konferencia második napja a közösségi médiáról, a dataklizmáról, a stratégiáról, az online videókról és a kreativitásról fog szólni. A közösségi média témában az élő tartalomgyártásról, a Facebook újításairól, és többek között az influencer-marketing erejéről hangzanak el előadások. A dataklizma témaköre az adatok, adatokra épülő döntéshozatal és tervezés fontosságát járja körbe, ahol többek között szó lesz a programmatic növekedésről és a hiperlokális célzásról is. A stratégiából kiderül, hogy az egyes média- és médiumfajták milyen piaci stratégia mentén próbálják sikerre vinni a vállalkozásukat és nyújtanak élményt a fogyasztóiknak. Az online video-előadásokban a különböző online videoformátumok hatékonyságáról, a virtuális valóság erejéről és többek között az egyes generációkra jellemző videofogyasztási szokásokról lesz szó. A kreativitás fontos része a stratégiának, ezért ez a témakör azt boncolgatja, hogyan jelenik meg a kreativitás a stratégiában és a stratégiaalkotás folyamatában a médiumok szempontjából.

A konferenciáról idén is folyamatosan tudósítunk majd a 24.hu-n. Addig is figyelmükbe ajánljuk a tavalyi tudósításokat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik