Országos kkv-marketing mentor programot indít májusban a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), a tavaly alakult Marketing Döntéshozók Klub támogatásával.
A programban az MMSZ Országos KKV Marketing Akadémia tavaszi mesterkurzusának végzett hallgatói vesznek részt. A Klub tagjai közül Bánhegyi Zsófia (Telekom), Bene Nikoletta (SPAR), Diószegi Ágnes (Telekom), Dudás Krisztina (Provident) és Kálmán Péter (Neckermann), valamint Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, továbbá az Akadémia ismert oktatóinak közreműködésével indítják útjára a programot.
A Magyar Marketing Szövetség küldetése, hogy elősegítse a marketing gazdasági életben történő hatékony alkalmazását és célja, hogy a hazai marketing színvonalát emelje, továbbfejlessze. Emellett kiemelten fontosnak tartja, hogy a kis-és középvállalkozások is eredményes marketingtevékenységet folytassanak, és folyamatosan megismerhessék a legújabb trendeket és elsajátíthassák a legkorszerűbb marketing technikákat.
A hallgatók témafelvetése alapján a mentorral közösen határozzák meg a célokat és a mentorálási folyamatot, amelynek az egyik hatékony és korszerű platformja egy online videós mentorprogram.
A mentoráltak két hónapos után követési programban vesznek részt, amelyben sikeres marketingkommunikációs vezetőkkel, valamint az Akadémia oktatóival egy online platformon keresztül is tarthatják majd a kapcsolatot.
A mentorprogram befejezését követően a Marketing Döntéshozók Klubja egy mini videós sorozatot állít össze, amelyben a mentorok és mentoráltjaik programról alkotott véleményeit, tapasztalatait, visszajelzéseit osztják meg, hogy ezzel is segítsék a jövőben induló mentorprogramokat.