Média

Magyarországon is elérhetővé vált a Google megoldása

A Google Analytics 360 Suite immáron magyarok számára is könnyen igénybe vehető. Két hazai ügynökségnek is sikerült ugyanis megszereznie az ehhez okvetlenül szükséges Google partneri minősítést.

A Google prémium terméke, az Analytics 360 Suite egy professzionális felhasználásra szánt megoldás, mely marketingszakemberek számára olyan analitikai információkat biztosít, amelyek hozzájárulhatnak a bevételek növekedéséhez, köszönhetően annak, hogy segítségével pontos adatok gyűjthetők az összetett e-kereskedelmi vásárlási folyamatok egyes pillanatairól, amelyek elemzése a marketing tevékenység hatékonyabbá tételében, a megfelelő stratégiák kialakításában és az eladások növelésében segíti a vállalkozásokat.

Azonban a Google Analytics 360 Suite – szemben az ingyenes, ám valamivel kisebb tudású Google Analytics megoldással – csak a Google által minősített partnereken keresztül érhető el. Ahhoz, hogy egy ügynökség ilyen partnerré váljon, szigorú elvárásoknak kell megfelelnie.

Ám mint most bejelentették, a múlt hónapban a Google két Premium Partner ügynöksége, az INTREN és a JabJab Online Marketing is megszerezte a szükséges minősítést, így hazánkban és a régiónkban is jogosulttá váltak a Google Analytics 360 Suite termékeinek értékesítésére, a tanácsadás és az összetett bevezetési folyamat támogatása mellett. Ezzel az itthoni online vállalkozások számára lényegesen egyszerűbbé válik a Google termékportfóliójának teljes körű használata.

Nagyon örülünk, hogy Magyarországon is erősödik az igény a kifinomult analitikai eszközök iránt, és hogy mind ügyfél oldalról, mind ügynökségi oldalról vannak olyan partnereink, akik tudják, hogy ez jó befektetés számukra. Gratulálunk a partnereknek, és nagyon reméljük, hogy sok cég eredményességét fogja javítani ez a termék Magyarországon is

– idézik a fejleményt bejelentő közleményben Heal Edinát, a Google Magyarország vezetőjét.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik