Grim Mária, aki házassága előtt még Menyhárt Mária néven volt a médiapiac ismert szereplője, 2003-tól nyolc éven át már irányította hirdetési igazgatóként a Geomédia Zrt. (a Vasárnapi Hírek volt tulajdonosának) sales szakmai tevékenységét, azt követően került az Integrált Média Megoldások élére. Vezetése alatt lett a Geomédia Kiadó portfólióját és egyéb médiumokat is kezelő sales house az akkori hirdetési szektor stabil szereplője a print, az online és a rádiós piacon egyaránt. A szakember ezután rövid időre eltávolodott az üzletágtól, most azonban visszatérve a jövőben a két kiadó kereskedelmi kiemelt ügyfelei és a PR terület irányítása tartoznak hozzá, derül ki a cég tájékoztatásából.
A Népszavát és a Vasárnapi Híreket tavaly decemberben vásárolta meg Puch László volt MSZP-pénztárnok a Geomédiától, mely eredetileg a liechtensteni XXI Century Invest AG-nak adta volna a lapokat. Ez a fejlemény egyébként azért is érdekes volt, mert Puch korábban is médiatulajdonos volt, többek között övé volt a Vasárnapi Hírek, sőt egyes befektetők szerint eladóként tárgyalt velük a tavalyi év első felében a Népszava eladásáról is. Puch azonban a 24.hu-nak decemberben tagadta, hogy a Népszavának is tulajdonosa lett volna korábban, vagyis szerinte nem igaz, hogy önmagától vette meg a lapot az osztrák cégen keresztül, bár azt elismerte, évtizedeken át segítette a lap finanszírozását “hol így, hol úgy”.
Egyébként éppen most írunk arról is, hogy Puchék összesen 1,1 milliárd Ft-ot fektettek be a médiaiparba tavaly.