Média

Elkezdődött az Eurosportnál az olimpiai együttműködés

eurosport (Array)
eurosport (Array)
Megkezdődött a Nemzeti Olimpiai Bizottsággal a Discovery Communications együttműködése, az Eurosport csatornákon az év elejével megjelent az olimpiai ötkarikás logó, és elkészült egy új tévészpot is.

Az Eurosport csatorna az idei évtől kezdve hivatalosan is az olimpiai játékok európai otthona lett, ennek következtében jelent meg az új, ötkarikás olimpiai logó az Eurosport képernyőin, az Eurosport Playeren, az eurosport.com-on és a közösségi felületeken, például a FIS síugró világkupa Négysáncversenye előtt. Az esemény része annak a több száz órányi élő télisport-közvetítésnek, amely a versenyzők útjának minden lépését végigkíséri a 2018-as pjongcsangi téli olimpiáig.

Az Eurosport olimpiai logója
Az Eurosport olimpiai logója

Az Eurosporton most debütált a Számtalan út, egyetlen cél című új olimpiai szpot is. A kisfilm két sportoló útját mutatja be a gyerekkortól a versenyig, az elkötelezettséget és az akadályok legyőzését – mindazt, ami nélkülözhetetlen az olimpikonná váláshoz.

Büszkék vagyunk arra, hogy az Eurosporton nagy hagyománya van egész évben a téli és nyári olimpiai sportágak közvetítésének. Izgatottan várjuk, hogy az olimpiai játékok otthonaként ezen az úton a csúcsra érjünk. Már javában folyik a tervezés, Bernie Ross bevonásával – aki az olimpiai játékok produkciós csapatát vezeti – aktívan készülünk az Eurosport első olimpiai közvetítésére 2018-ban.

– mondta el Peter Hutton, az Eurosport vezérigazgatója.

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság 2015 júniusában jelentette be, hogy 2018 és 2024 között a Discovery Communications és az Eurosport rendelkezik az olimpiai játékok exkluzív multimédiás jogait ötven országra.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik