Média

Megalakult a Marketing Döntéshozók Klubja

marketing
marketing
Tizenkét hazai topvállalati vezető, ismert marketing személyiség részvételével és a Magyar Marketing Szövetség támogatásával megalakult a Marketing Döntéshozók Klubja. Az alapítók között a magyar piac meghatározó márkáit gondozó cégek szakmai vezetői találhatók, akik vallják, hogy a marketing azáltal teremt értéket, hogy az üzletet és a fogyasztókat alkotó módon köti össze.

Gyakorlatias, az új piaci kihívásokra gyorsabban mozduló, a szakmai eredményeiket, gondolataikat a fogyasztó még jobb kiszolgálása érdekében egymással is megosztani képes új marketing szakmai szerveződés megalakításáról döntöttek a hazai topvállalatok hazai marketingéletben ismert személyiségei. A Marketing Döntéshozók Klubjának alapítói között ott találjuk az OTP Bank, a Magyar Telekom, a Szerencsejáték Zrt., a MasterCard, az UniCredit, a Provident, a SPAR, a SuperShop, az IBUSZ, a Neckermann és az Unicef szakmai vezetőjét is.

A marketingszakma megrendelői oldalának ismert döntéshozóit tömörítő exkluzív klub annak szellemében végzi majd munkáját, hogy a marketing hidat kovácsol az üzlet és a fogyasztók között. Ehhez alkotó szakmai kapcsolatrendszer, folyamatos megújulási képesség és kreatív eszközhasználat szükséges

– mondja a Magyar Marketing Szövetség keretein belül létrejött klub életre-hívója, Katona Norbert, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatóhelyettese.

A klub platformot teremt, amelyen keresztül a tagok minőségi és működő szakmai kapcsolatrendszert érhetnek el, érdemi marketing- és kommunikációs szakmai párbeszédet folytathatnak, létező projektekhez kapcsolódhatnak, illetve új, döntéshozókat célzó kezdeményezéseket indíthatnak útjukra.  Mindez a későbbiekben a vásárlók/ügyfelek számára is komoly előnyt jelenthet.

Napjainkban gyökeresen változnak a piaci körülmények, számos korábbi szakmai gyakorlat kíván gyors megújulást. Az alapítók a szélesebb közéletben és a felnövekvő generációkban is tudatosítani kívánják a hatásosan és hatékonyan reagáló marketing szakma értékteremtő szerepét, amely még hangsúlyosabban valósulhat meg a meghatározó szakemberek közös támogatásával.

A Marketing Döntéshozók Klubjának alapítói:

  • Bánhegyi Zsófia / Telekom
  • Bene Nikoletta / SPAR
  • Danks Emese / UNICEF
  • Diószegi Ágnes / Telekom
  • Dudás Krisztina / Provident
  • Hovanyecz Norbert / SuperShop
  • Kálmán Péter / Neckermann
  • Katona Norbert / Szerencsejáték Zrt.
  • Mondovics Péter / Mastercard
  • Nagy Zoltán Péter / OTP
  • Smid Beáta / Unicredit Bank
  • Termes Nóra / IBUSZ

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik