Olimpiai bajnokok közreműködésével készültek el a 2024-es budapesti olimpiai pályázatot népszerűsítő társadalmi célú (TCR) reklámkampány tévészpotjai a pályázati folyamat félidejére. Az idei évben egyébként már több mint 6,58 milliárd forintot elköltő, a Magyar Olimpiai Bizottság és a Fővárosi Önkormányzat által létrehozott Budapest 2024 Zrt. azért indít őszi kampányt, mert (A Nemzetközi Olimpiai Bizottság 2017 szeptemberében fogja meghozni döntését arról, hogy a pályázók – Budapest, Los Angeles és Párizs – közül mely város rendezheti meg 2024-ben a világ legnagyobb sporteseményét.)
A most induló kampányban Szilágyi Áron, Kozák Danuta és Kemény Dénes saját szemszögükből osztják meg a nézőkkel, miért álmodoznak budapesti olimpiáról.
Egyébként mindhárom „Az én történetem” szpot azonos dramaturgiára épül.A bajnokok mellett szeretteik is szerepet kaptak a filmekben: Szilágyi Áron menyasszonya, Kozák Danuta édesapja, Kemény Dénes édesapja és gyermekei is részt vettek a forgatáson. Valamennyi olimpikon megmutatja olimpiai érmeit is a szpotokban, a záróképeket pedig Budapest egy-egy emblematikus hídjánál vették fel.
Rádióban és a sajtóban is menni fog a kampány
A kampány a televíziós szpotok mellett rádió és sajtó kommunikációs hirdetésekkel, valamint közterületi és online megjelenésekből is áll majd. Azt egyelőre nem tudni, mennyibe kerül majd a Budapest 2024 Zrt. számára a kampány, illetve mely médiumok kerültek be a médiamixbe, de az máris kiderült, hogy a Human Telex reklámügynökség készítette a szpotokat, a médiavásárlásokat pedig a Media Insight cég intézi.
Íme a szpot Kozák Danutával.
Ez pedig Kemény Dénessel.
És Szilágyi Áronnal.
Készült egy werkfilm is.
(A Budapest 2024 Zrt. élére egyébként októberben nevezték ki Mihók Attilát, a Mediaworks Hungary és a Népszabadság Zrt. tavaly leköszönt vezérigazgatóját.)