Októbertől a LifeTime Media Sales House értékesíti a Burda Style trendmagazin hirdetési felületeit – jelentette be az az idén nyáron nevet váltott, több mint 25 éves múlttal rendelkező LifeTime. Az aktív, fiatalos nőket megcélzó Burda trend- és életmód magazin 66 éve van jelen a nemzetközi és 28 éve a magyar magazinpiacon.
„Célunk, hogy a mostaninál is nagyobb szeletet hasítsunk ki a magazin számára a hirdetési piacból – mondta el Kürti István, a LifeTime operatív igazgatója, aki további tervekről is beszámolt.
A Kossuth kiadó új termékét is ők értékesítik majd
Jövő februárban kerül a piacra a Kossuth Kiadó legújabb, angol licencmagazinja, a kissé provokatív Amiről az orvos nem mindig beszél címet viselő közérthető, tudományos hátterű egészségmagazin, amelynek szintén mi fogjuk hirdetési felületeit értékesíteni. Ezen kívül több kiadóval is folynak tárgyalások a további portfólió bővülésről. Jövőre a magazin és online értékesítési piac meghatározó szereplőivé kívánunk válni.
A LifeTime Sales House jelenleg több mint 10 magazin – többek között a BBC Good Food és BBC History kiadványok – értékesítéséért felel. A közel két éve létrejött reklámértékesítő ház hét értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek széles körű tapasztalatokkal.
A LifeTime Media Kft. idén júliusban vette fel a jelenlegi nevét, miután a 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Litaretura Medica Kiadót megvásárolta Cserni Tímea valamint Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese, aki társügyvezetője is lett a cégnek. Csernit és Ruszkait Kürti István – a Sanoma volt kereskedelmi igazgatója – operatív igazgatóként segíti.