A hazai ügynökségi piac egyik új szereplője, a Person marketingkommunikációs cég leányvállalataként megalakult The Cave digitális analitikával, felhasználói élménnyel (UX) és keresőmarketinggel foglalkozik. A vállalkozás egyik alapítója és stratégiai vezetője Boros Norbert, a Mito korábbi performance team leadere, a másik pedig Hampuk Richárd ügyvezető, a Person alapítója.
A The Cave elnevezés a 2012-es Obama-kampány híres Big Data-csapatának nevéből jött, ahol 50 ember gondoskodott a választói viselkedés elemzéséről és a választói magatartás előrejelzéséről. A The Cave ügynökség is adatvezérelt: az alapítók egy olyan céget akartak létrehozni, amely teljes mértékben a tényeken alapul.
A cég szakemberei a három kiemelt terület mellett jelentős tapasztalatokkal rendelkeznek az FMCG, a bank, utazás és e-kereskedelem szektorokban is. Fő céljuk, hogy segítsenek az ügyfeleknek kiigazodni az egyre növekvő adathalmazban, az adatok üzletileg értékes cselekvéssé konvertálásában és a felhasználó-központú szemlélet alkalmazásában.
Ma már a legtöbb nagyvállalat rendelkezik azzal a technológiával, ami lehetővé teszi a digitális adatok költséghatékony gyűjtését, de részben azok szegmentálása, illetve a legfontosabb lépés, az adatokra épített cselekvések megtétele nagyon gyakran elmarad. Ebben kívánunk stratégiai és taktikai szinten segíteni
– mondta Boros Norbert.
A The Cave már ügyfelei között tudhatja a WMN-t, a PaintCocktailt, a Coca-Cola HBC-t és a Generali Biztosítót is.
(Kiemelt kép: a The Cave csapata)