A HVG-vel, a SmartSense-szel és a Trinety Mediával bővült a digitális hirdetési felületek programozott eléréséért felelős prémium piactér, a tavaly elindított HOPPex.
Ez a platform eredetileg három nagy médiavállalat, a CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo Media részvételével startolt el 2015-ben, de azóta a rendszerhez már a Webbeteg, a Mediaworks, a Lapcom és az MNO is csatlakozott. Ez a taglista bővül most tovább három szereplővel.
Az új csatlakozóknak köszönhetően a hirdetők a korábbinál még kiterjedtebb tematikájú médiafelületek közül választhatnak, ha programozott vásárlási eszközt kívánnak igénybe venni.
Nagy öröm számunkra, hogy a HVG, a SmartSense és a Trinety Media is a HOPPex mellett tette le a voksát, biztos vagyok abban, hogy mindegyik fél sokat profitálhat az együttműködésből. A folyamatos csatlakozások azt mutatják, hogy a programmatic piac hazánkban is töretlenül fejlődik. Továbbra is várjuk az újabb kiadók csatlakozását is
– mondta Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője.
A HOPPex közleménye hangsúlyozza: a HVG kiadó portálja, a hvg.hu jelentős látogatottságának, véleményformáló hatásának köszönhetően befolyásos szereplője az online piacnak is. A SmartSense (a korábbi IDG Magyarország, jelenleg Project029 Kft. értékesítési partnere) elsősorban a pc/gaming tematikájú kiadványairól ismert, a Computerworld, a GameStar és a PCWorld egyaránt jól csengő nevek számítástechnika területén. A Trinety Media portfóliója pedig a bor, a gasztronómia, a wellness és fürdőzés világát fedi le, hiszen a Borászportál, a Vinoport.hu és a termalfurdo.hu tartozik hozzájuk.
A HVG Kiadó tudatos és innovatív stratégiájának része, hogy minden fronton figyel és reagál az ügyfelek igényeire. Az online hirdetési felületeink programmatic piactérbe kapcsolása is ennek a stratégiának az egyik eleme. Hosszas mérlegelés után döntöttünk a HOPPex mellett, és bízunk benne, hogy a programozott hirdetésekkel szembeni óvatosságunkat a pozitív eredmények fogják megcáfolni
– ezt már Kékesi Zsuzsa, a HVG online divízióvezetője mondta.
Pénzt csinálnak a videóból is
A HOPPex Gemius-DKT mérési adatokra hivatkozva közölte azt is, hogy tagjai együttesen már 90 százalék fölötti eléréssel rendelkeznek a magyarországi internetezők körében (Gemius – DKT 15+ belföldi közönség, 2016 január).
A HOPPex közleményében emlékeztetnek arra is, hogy a piactér az IAB Hungary tagja, technológiai partnere pedig az amerikai Rubicon Project.
(A 24.hu kiadója a Central Digitális Média Kft., mely a hírben megemlített Central Médiacsoporttal – a HOPPex egyik alapítótagjával – tulajdonosi átfedésben van.)