Média

Felelős cégeket díjazott a Magyar PR Szövetség

CSR Best Practice díjazottak
CSR Best Practice díjazottak
Az idei CSR Best Practice díjazott pályázatok mindegyike olyan társadalmi problémákra szolgál megoldásokat, melyek az adott vállalat működéséhez valóban kapcsolódnak és tükrözik annak felelős gondolkodását.

Tizedik alkalommal tartotta meg jubileumi díjátadóját a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ), mellyel felelősen gondolkodó vállalatokat jutalmazott.

Az idei díjazott pályázatok mindegyike olyan társadalmi problémákra szolgál megoldásokat, melyek az adott vállalat működéséhez valóban kapcsolódnak és tükrözik annak felelős gondolkodását. A pályamunkák a társadalom széles spektrumát érintő kérdésekre reagálva, tartalmaztak egészségmegőrző kampányt, női vállalkozókat segítő programot, agráriumban élő és dolgozók számára kidolgozott finanszírozási csomagot és fiatal tehetségek foglalkoztatását segítő programot.

Az idei programok a magyar társadalom több, fontos csoportjának nyújtanak alternatív segítséget, és remélhetően jó példával szolgálnak más valóban felelős vállalkozások számára. Külön gratulálok az évek óta visszatérő pályázóknak

– foglalta össze gondolatait a zsűri vezetője, Mayer Zsolt, az MPRSZ alelnöke, CSR tagozatának vezetője.

Az idei díjazottak:  Avon Cosmetics Hungary Kft., Budapest Bank Zrt., dm-Drogerie Markt Kft., K&H Bank Zrt., Nestlé Hungária Kft., UniCredit Bank Zrt.

A díjat a Magyar PR Szövetség tíz évvel ezelőtt alapította, megálmodója a szövetség akkori alelnöke, ma elnöke, Lakatos Zsófia.

Az alapítás éveiben a társadalmi felelősségvállalás a nemzetközi nagyvállalatok többségénél volt csak érzékelhető. Sok helyen dolgozói önkéntes programokkal, környezettudatosabb megoldások bevezetésével, fenntartható ellátási lánc kialakításával kezdődtek, a mára már többnyire a működés egészére kiható programok. Célunk akkor is, most is ezeknek a példáknak a megosztása, terjesztése azzal a szándékkal, hogy minél több követőre találjon

– emlékezett vissza a kezdetekre Lakatos Zsófia az idei jubileumi elismerések átadásán.

Az idei pályázatok értékelését elbíráló öttagú szakmai zsűri minden esetben kiemelt figyelmet fordított a pályázó vállalat felelős gondolkodására és annak alaptevékenységében alkalmazott megvalósítására. Az elbírálás során az egyszeri akciót, elszigetelt kezdeményezést, vagy csupán jótékonykodást bemutató gyakorlatot a zsűri nem díjazta, ezzel is ösztönözve a pályázókat a valóban felelős gondolkodásra.

(Kiemelt kép: a CSR Best Practice díjazottak)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik