Tizedik alkalommal tartotta meg jubileumi díjátadóját a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ), mellyel felelősen gondolkodó vállalatokat jutalmazott.
Az idei programok a magyar társadalom több, fontos csoportjának nyújtanak alternatív segítséget, és remélhetően jó példával szolgálnak más valóban felelős vállalkozások számára. Külön gratulálok az évek óta visszatérő pályázóknak
– foglalta össze gondolatait a zsűri vezetője, Mayer Zsolt, az MPRSZ alelnöke, CSR tagozatának vezetője.
Az idei díjazottak: Avon Cosmetics Hungary Kft., Budapest Bank Zrt., dm-Drogerie Markt Kft., K&H Bank Zrt., Nestlé Hungária Kft., UniCredit Bank Zrt.
A díjat a Magyar PR Szövetség tíz évvel ezelőtt alapította, megálmodója a szövetség akkori alelnöke, ma elnöke, Lakatos Zsófia.
Az alapítás éveiben a társadalmi felelősségvállalás a nemzetközi nagyvállalatok többségénél volt csak érzékelhető. Sok helyen dolgozói önkéntes programokkal, környezettudatosabb megoldások bevezetésével, fenntartható ellátási lánc kialakításával kezdődtek, a mára már többnyire a működés egészére kiható programok. Célunk akkor is, most is ezeknek a példáknak a megosztása, terjesztése azzal a szándékkal, hogy minél több követőre találjon
– emlékezett vissza a kezdetekre Lakatos Zsófia az idei jubileumi elismerések átadásán.
Az idei pályázatok értékelését elbíráló öttagú szakmai zsűri minden esetben kiemelt figyelmet fordított a pályázó vállalat felelős gondolkodására és annak alaptevékenységében alkalmazott megvalósítására. Az elbírálás során az egyszeri akciót, elszigetelt kezdeményezést, vagy csupán jótékonykodást bemutató gyakorlatot a zsűri nem díjazta, ezzel is ösztönözve a pályázókat a valóban felelős gondolkodásra.
(Kiemelt kép: a CSR Best Practice díjazottak)