Média

Kis Ervin Egon a Virgo új üzletágának élén

Kis Ervin Egon
Kis Ervin Egon
SmartCommerce Consulting néven e-kereskedelmi tanácsadó üzletágat hozott létre a Virgo Systems Kis Ervin Egon vezetésével.

Tovább kívánja erősíteni jelenlétét az e-commerce területen már eddig is jelentős tapasztalatokkal rendelkező Virgo Systems a nemzetközi trendekhez igazodva. Az új formáció célja, hogy stratégiai és üzletfejlesztési tanácsadást nyújtsanak elsősorban e-kereskedelmi vagy e-szolgáltatások fejlesztésében érdekelt cégek számára.

A SmartCommerce Consulting néven létrehozott új e-kereskedelmi tanácsadó divízió vezetője Kis Ervin Egon lett, aki többéves gyakorlattal rendelkezik ezen a területen, hiszen az elmúlt években szabadúszó tanácsadóként több cég munkáját is segítette. Emellett az internetes karrierje kezdetén az Internet Kalauz és a Business Online újságírójaként és a NetTV (az első hazai internetes tévé) szerkesztő-riportereként is dolgozó, majd 2008 és 2014 között a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) közhasznú egyesület elnöki feladatait is ellátó Kis Ervin Egon volt az első hazai internetes DVD-áruház, a netpiac.hu alapító-tulajdonosa, amelyet 2007-ben megvásárolt a Magyar RTL Televízió Zrt., aki azt később a Bookline webáruháznak adta tovább.

A Virgo célja, hogy megerősítse szerepét az e-commerce piacon. Ennek egyik fontos eleme egy olyan tanácsadó üzletág létrehozása, amely nemcsak informatikailag, hanem üzleti tanácsadással is segíti a megrendelőket. Kis Ervin Egonnal hosszú ideje aktív üzleti, szakmai kapcsolatban állunk, így evidens volt, hogy egy ilyen üzletág létrehozásában az ő szakértelmére számítsunk

– nyilatkozta Gordon Ákos, a Virgo Systems kereskedelmi igazgatója.

Kis Ervin Egon, a SmartCommerce divízió vezetője elmondta:

Az elmúlt években kinőttem a független tanácsadói szerep lehetőségeit, sokkal kevesebb munkát tudtam elvállalni, mint amennyivel megkerestek. Az új tanácsadói üzletág építésével lehetővé válik számomra, hogy csak a legnagyobb hozzáadott-értékű feladatokkal foglalkozzak, miközben a sales, adminisztráció és egyéb, nem tanácsadói feladatokat a Virgo profi csapata oldja meg.

Az online értékesítés az egyik legdinamikusabban gyarapodó kiskereskedelmi ágazat a fejlett világ valamennyi piacán, így hazánkban is. Júniusban nyilvánosságra hozott adatok szerint a tavalyi évben a hazai e-commerce forgalom elérte a rekordnak számító 319 milliárd forintot, ami a teljes magyar kereskedelmi (retail) szektor 4,1 százaléka.

(Kiemelt kép: Kis Ervin Egon.)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik