Tovább terjeszkedik az Origo-New Wave Media cégcsoport. Idén augusztusban már elindítottak egy kulturális tematikájú új oldalt Unikornis néven, most pedig azt jelentették be, hogy kiélesítették SHE.HU elnevezésű új online magazinjukat.
Nőkre fókuszál a legújabb site
A site főszerkesztője Sallay Wanda, vezető szerkesztője Petrás Lilla lett. A pszichológus végzettségű Sallay Wanda két évig az 11Ground blogazin Loveandlife rovatának szerzője, párkapcsolati szakértője volt. Korábban pr-kommunikációs területen dolgozott. A vezető szerkesztői feladatokat ellátó Petrás Lilla pedig több női és családi magazin szerzője volt az elmúlt években.
Elmondásuk szerint a szakértőkből, írókból és újságírókból álló szerzői műhelyük erős karaktereket vonultat fel, olyan egyéniségeket, akik nem félnek szórakoztatni, de elgondolkodtatni sem. Ami a célcsoportot illeti, a főszerkesztő azt mondta, hogy a 18-49 év közötti, gondolkodó nőkhöz kívánnak szólni, ugyanakkor a fiatalabb és idősebb korosztály, sőt még a férfi olvasók is találnak majd kedvükre való tartalmat. Hozzátette, hogy három férfi szerző is erősíti a csapatot, és a gimnazista korútól az ötvenes évei végén járó íróig terjed a szerzőgárdájuk.
Az általunk megcélzott olvasótábor érdeklődő és nyitott a világ és a társadalmi ügyek iránt, amelyek között kiemelt figyelmet szentelük a nőket érintő témáknak
– mondta el a célközönségről.
György Bence, az Origo-New Wave Media csoport tartalomigazgatója a legújabb lapindítással kapcsolatban azt mondta, az Origo egyik fő törekvése, hogy egyre több, elkötelezett olvasótáborral rendelkező társadalmi csoportot és szubkultúrát érjenek el. Ennek jegyében – a portfólió folyamatos áramvonalasítása és újjászervezése mellett – új, önálló brandeket építenek.
A SHE.HU esetében könnyű dolgunk volt: az alapítók kész koncepcióval álltak elő, amelyet hiánypótlónak éreztünk, ezért úgy döntöttünk, beállunk a projekt mögé. Hónapokig fejlesztettük az oldalt, amely mától tovább színesíti a portfóliónkat.
Az oldalt működtető Origo-New Wave Media csoportról azt érdemes tudni, hogy ez az a Száraz István vezette médiacég, amely kénytelen volt elismerni, hogy 650 millió forint nagyságrendben titokban pénzeket kapott a Magyar Nemzeti Bank alapítványaitól. Ez utóbbi információ napvilágra kerülése vezetett el azután a cégcsoport által tulajdonolt vs.hu stábjának széthullásához, az újságírók ugyanis nem tartották vállalhatónak, hogy az MNB, illetve annak alapítványai pénzelik a vállalatot, és állításuk szerint erről korábban nem volt tudomásuk. A New Wave vásárolta meg korábban az origo.hu-t is működtető Origo Media Zrt.-t a Telekomtól 4,2 milliárd forintért.