A Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente kiírt pr-díját hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban osztják ki az induló ügynökségek, illetve vállalatok között.
A pr-terület egyik elméleti megalapozójáról, Sándor Imréről elnevezett díjjal ötödik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb pr-munkákat. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére. A pályaműveket a zsűri tagjai öt egyenrangú szempont alapján bírálják majd el, amelyek sorban a következők: az alapkoncepció megadása (a szakmai eszköztár kiválasztása), a kommunikációs üzenetek megfogalmazása, az újszerűség, a megvalósítás gondossága és a projekt hatása a megbízó működésére (minden szempont alapján maximálisan 20 pont kapható).
A 2016-os zsűri elnöke R. Kovács Dániel, Magyar Public Relations Szövetség elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője lett.
A zsűri tagjai:
- Bodó Teodóra, Provident Pénzügyi Zrt., Head of Corporate Affairs
- Egyházi Nikoletta, E.ON Hungária Zrt., vállalati kommunikációs vezető
- Dr. Szakács László, Médiapiac, főszerkesztő
- Szigeti Péter, Professional Publishing, tartalomfejlesztési vezető
A Sándor Imre PR-Díj pályázaton elért helyezések beleszámítanak a Kreatív magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába is. A Kreatív PR Toplistát a Kreatív magazin a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) pr-tagozatának szakmai támogatásával állítja össze.
Az idei Sándor Imre pályázatra online lehet nevezni 2016. október 7-ig, a pályázati kiírásnak megfelelő formában.
A díjakat novemberben, az MPRSZ PR Kávéházi Estjén, ünnepélyes keretek között osztják ki.