Hazatért Bécsből Kovács Nándor, aki elfogadta a MEC Magyarország médiaügynökség digitális vezetői pozíciói (Head of Digital) felkérését. A karrierjét a GroupM-nél folytató Ihász Ingrid feladatait veszi át.
A marketing és média területen több mint 15 éve dolgozó Kovács Nándor az egyik legtapasztaltabb digitális vezetőnek számít a piacon. Karrierje még 2003-ban kezdődött, a kirowski ügynökségnél (mai nevén Isobar Budapest) mint médiatervező, majd 2007-ben a düsseldorfi neo@ogilvy média divízióját irányította. Ezt követően visszatért a kirowskiba média igazgatóként. 2009-től az iProspectet, a performance marketing szolgáltatásokat nyújtó Dentsu-céget is vezette. 2014-től a Dentsu Aegis Network budapesti Head of Digital feladatait látta el, innen váltott a hálózathoz tartozó iProspect Austriához, amelynek kelet-európai regionális feladatkörökkel is megbízott ügyvezetője igazgatója volt. Most e pozícióból érkezik vissza Magyarországra a MEC-hez Ihász Ingrid utódjának.
Ihász Ingrid a GroupM oktatásáért és információmenedzsmentért felelős vezetőjeként folytatja karrierjét.
Ide tartozik a MEC Magyarországgal kapcsolatos néhány héttel ezelőtti hír is, ami alapján a cég ügyvezetője, Gulyás János nemrégiben regionális megbízást kapott: ő lett a MEC Wavemaker vezetője a közép- és kelet-európai régióban, de emellett magyarországi vezetői feladatait is megtartotta.
(Kiemelt képen: Kovács Nándor, a MEC Magyarország új digitális vezetője)