Újragondolt üzletkoncepcióval, és minőségi termékekkel is bővített választékkal indítja a Penny Market magyarországi tevékenységének 20. évfordulóját. A márka megújulásának tudatosítására és a jubileum kommunikációjára reklámügynökségi tendert írt ki a diszkontlánc. A tenderen a Springer & Jacoby Budapest lett a befutó.
A Springer & Jacoby Budapest speciálisan a magyar piacra szabott kommunikációs stratégiát, új modern kommunikációs arculatot és egy új kommunikációs platformot dolgozott ki a Penny Market számára. Ezekkel szeptemberben jelentkezik először az áruházlánc.
Új reklámügynökségünk többkörös tender során bizonyította, hogy érti a márkánk céljait, és tudja, hogyan lehet a Penny Market imidzsét emocionálisabb kommunikációval közelebb hozni a vásárlókhoz
– mondta el Radosiczky Anikó, a Penny Market Kft. stratégiai marketingvezetője.
Hamburgi gyökerekkel rendelkező ügynökség vagyunk, ez nagyban segítette, hogy a német értékekhez és vállalati kultúrához alkalmazkodó, de a helyi viszonyokra szabott stratégiát alkossunk
– tette hozzá Sikos Péter, a tenderen kiválasztott ügynökség vezetője.
A németországi REWE-csoporthoz tartozó Penny Market a Magyarországon legrégebb óta jelen levő úgynevezett hard-diszkont üzletlánc. A cég Európa-szerte mintegy 3 ezer, Magyarországon 206 üzletet működtet.