Az év eleje óta tartó piaci újrapozicionálásának részeként, új stratégiai és üzletfejlesztési igazgatót (strategy & business developement directort) igazolt az Adamsky Budapest az ügyféloldalról érkező Metykó Tibor személyében. Metykó egyaránt járatos a B2B (business-to-business, azaz vállalatok közötti) és a B2C (business-to-consumer, azaz fogyasztók megszólítására) irányuló kommunikációban.
Már hosszú ideje kerestünk egy tapasztalt és megbízható üzletfejlesztési igazgatót, akit végül Metykó Tibor személyében találtunk meg
– mondta Vaszary Ádám, az ügynökség ügyvezetője.
Metykó pályafutását kommunikációs stratégiáért felelős marketing specialistaként az E.ON-nál kezdte a pályafutását 2006-ban, majd 2010-től a marketingkommunikáció mellett, értékesítési fókuszú senior segment managerként dolgozott a cégnél. 2012-ben ugyanebben a pozícióban folytatta a UPC-nél. 2013-tól a Vodafone vállalati és M2M szegmens marketing csapatának a vezetője, 2015-től pedig a Samsung Electronics teljes B2B stratégiájának a kialakításáért felelt (marketing, channel, kommunikáció, sales).
A közvetlen üzletszerzés mellett, Metykó Tibor feladata lesz a stratégiai irányok kijelölése is a jövőben, amelyhez mind a B2B és B2C szegmensekben szerzett tapasztalatait kamatoztatni tudja.