Média

Nagyon elégedettek az új filmcsatornával Andy Vajnáék, de a többiről egyelőre nem beszélnek

tv2 mozi+
tv2 mozi+
A Mozi+ elindítása utáni első hónap teljesítménye felülmúlta a TV2 Média Csoport előzetes várakozásait.  A többi új csatorna eredményeiről egyelőre hiába kérdezősködtünk a cégnél.

A Mozi+ filmcsatorna júliusi indulása óta vezeti a kábeles piacot a 18-59 évesek körében – közölte a TV2 Média Csoport kedden, hozzátéve, hogy a TV2 Csoport teljes főműsoridős közönségaránya több mint 25 százalékkal nőtt a portfólió-fejlesztésnek (a különböző új csatornáknak, illetve a meglévők átalakításának) köszönhetően.

A július 11-én debütált M+ a kereskedelmileg fontos célcsoportban teljes napot nézve csaknem 5 százalékos (4,96% SHR) közönségarányt tudhat magáénak, míg főműsoridőben az aktuálisan tévét nézők több mint 5 százaléka (5,48% SHR) választja a csatornát – mondták el a magyarországi televíziós piacot műszerrel mérő Nielsen Közönségmérés cég adataira hivatkozva.

Női szervekkel taroltak a nemzeti ünnepen

A filmcsatorna egyébként eddigi legjobb teljesítményét augusztus 20-án nyújtotta: a nemzeti ünnepen a 18-59-es célcsoportban, főműsoridőben több mint 10 százalékos (10,32% SHR) közönségarányt ért el. Augusztus 20-án a Mozi+ Női szervek című filmje volt a legnézettebb műsor a kábelcsatornák programkínálatában. Az M+ nemcsak hétvégén, hanem teljes hetet tekintve is kimagasló eredményeket hozott, a 33. héten teljes napon és főműsoridőben is maga mögé utasította versenytársait a 18-59-es célcsoportban, az első számú kábeltelevízió volt a nézettségi versenyben. Az elmúlt héten a 10 legnézettebb kábelprogram közül 6 a Mozi+ műsorán volt látható. (A teljes, nem csak kábeles tévés piacon az RTL Klubé volt a múlt hét is, meg a közmédiáé, köszönhetően az olimpiának.)

Előzetes várakozásokat felülmúló sikerekről beszélnek a TV2-nél

Nagyon büszkék vagyunk, a csatorna sikere még a mi elképzeléseinket is felülmúlja. A legnagyobb versenytársunkat napról napra magunk mögé utasítjuk. Sőt, ha az augusztus 20-i főműsoridőt nézzük, a Mozi+ közönségaránya csaknem 25 százalékkal volt magasabb 18-59-ben, mint a Cool, Film+ és RTLII csatornáké együttesen

– mondta Fischer Gábor, a TV2 Csoport kábelcsatorna programigazgatója.

Szeptemberben folytatják a fejlesztéseket

A TV2 egyébként szeptember 5-én indítja legújabb csatornáját, mely egy általános prémium jellegű szórakoztató csatorna lesz Prime néven, valamint ugyancsak ekkor jelentkezik először a FEM3 életmód csatorna.

A többi új csatorna eredményeiről egyelőre nem közölnek adatot

A Mozi+ indítása óta egyébként már a Zenebutik, az Izaura TV és a Spíler TV is elstartolt. Ezek nézettségi adatairól is kértünk információt az Andy Vajna kormánybiztos által felvásárolt tévétársaságtól. Ezzel kapcsolatban azonban azt mondták,  a Zenebutik, Spíler és az Izaura esetében nem kommunikálják a nézettségi eredményeket, mert egyrészt nagyon kevés idő telt el az indulás óta, másrészt a jelenleg is folyamatosan zajló, illetve már lezárt tárgyalásoknak köszönhetően folyamatosan nő a lefedettsége a csatornáknak. “Szeretnénk várni addig, míg valóban elérik azt a szintet a csatornák lefedettség tekintetében, ami a mi terveinkben szerepel. A Mozi+ esete nyilván más, hiszen a PRO4 újrapozicionálása miatt alapból 68,4 százalékos lefedettséget tud magáénak, ami már egy olyan szám, ami mellett értelmezhető a közönségarány” – tették hozzá a TV2 sajtóosztályán a 24.hu megkeresésére.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik