Média

Jól ment a UPC Magyarországnak

A Liberty Global legfrissebb beszámolója után nem sokkal a UPC Magyarország is nyilvánosságra hozta 2016 második negyedévére vonatkozó üzleti eredményeit.

Az elmúlt negyedévben több mint 15 ezer új háztartásba jutott el a szolgáltató hálózata, ami többek között annak a 4,4 milliárd forintos befektetésnek is köszönhető, amelyet a hálózatfejlesztésre, valamint új termékek és szolgáltatások, például a Horizon platform és a Műsorvisszanéző funkció bevezetésére fordítottak. Az elmúlt év azonos időszakához képest 4,7 százalékkal növekedett a UPC Magyarország árbevétele, ami nemcsak a távközlési szektorban, hanem az egész magyar piacon is kiemelkedő eredménynek számít.

A folyamatos fejlesztések fontosságát szem előtt tartva, a UPC Horizon néven májusban elindította a digitális műsorszolgáltatás új platformját, benne a Műsorvisszanéző funkcióval, amely a magyarországi televíziós piacon egyedülálló újdonságnak számít. Ez jelentős érdeklődést vált ki mind az új, mind a meglévő ügyfelek körében. Emellett a mobil tévénézést biztosító Horizon Go szolgáltatás népszerűsítése is sikeres volt, hiszen az első negyedévhez képest ötszörösére nőtt az új felhasználók száma.

A június végi adatok szerint a  cég ügyfeleinek száma meghaladta a 814 ezer főt. A cég álláspontja szerint a hálózatfejlesztésre és termék innovációkra fordított 4,4 milliárd forint értékű beruházásnak köszönhetően erősödik a digitális szolgáltatásaik iránti kereslet. Az április és június közötti időszakban több mint 23 ezer új előfizetéssel (üzleti szakkifejezéssel RGU – Revenue Generating Unit) bővült a UPC portfóliója, ezzel pedig összesen 1.865.000-re nőtt a tévés, internetes, mobil, és telefonos szolgáltatásokat magába foglaló előfizetések száma. Ugyanebben az időszakban a UPC Mobil előfizetések száma meghaladta a 47 ezret.

„Az ügyfeleink valós igényeire épülő új termékek bevezetésére, és a hálózatunk fejlesztésére fordított jelentős beruházások helyes döntésnek bizonyultak. Ezek a befektetések már hozzák a várt eredményeket, ahogyan az a 2016 második negyedévében tapasztalható, kiemelkedő mértékű bevételnövekedésből is látható. Továbbra is elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy növeljük a UPC lefedettségét, és ezzel egyre több ember számára tegyük elérhetővé innovatív szolgáltatásainkat, mindemellett pedig biztosítsuk, hogy a jövőben is folytatódjon ez a jelentős növekedési tendencia” – mondta  Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik