Média

Kitolták a Fenntarthatósági sajtódíj határidejét

A Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub (FMK) által kiírt fenntarthatósági sajtódíj-pályázatára meghosszabbított határidővel, július 15-én délig várják a jelentkezéseket.

A pályázat révén lehetőség nyílik azon témáknak a kiemelésére, amelyek segítségével aktív figyelem fordulhat a társadalmi gondolkodás erősítésének fontosságára és a média szerepvállalására. Célja, hogy azon újságírók, szerkesztők, és bloggerek által beküldött sajtótermékeket díjazza, amelyek az elmúlt időszakban kiemelkedő teljesítményt nyújtottak akár személyes sorsfordító történetek, akár a Föld egészét érintő témák feldolgozásával.

Pályázni három kategóriában lehet, kategóriánként 500 ezer forintos díjazás mellett. Az „Alulnézet” kategóriában egyéni vagy kisebb közösségeket érintő anyagokkal, a „Nagylátószög” kategóriában társadalmi, környezeti, gazdasági jelenségekről szóló, zöld innovációs és edukációs összeállításokkal, míg az „e-világ” kategóriában a digitális edukációról, felzárkóztatásról, digitális írástudásról és netikettről vagy akár a virtuális világ felhasználóit – elsősorban a gyerekeket – érintő tartalmakkal lehet indulni. A pályázatra 2015. július 1. – 2016. július 1. között megjelent anyagokat várja a szakmai zsűri.

A díjak átadására a 9. Fenntarthatósági Napon kerül sor, szeptember 24-én.

További részletek a kiírás hivatalos honlapján érhetőek el.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik