A tender meghívásos alapú, amelyre a három országból összesen 16 ügynökséget hívtak meg.
A jövőben is szeretnénk több olyan regionális kampányt indítani, amelyek az egyes a piaci sajátosságokra, a régió vásárlóira és igényeikre, valamint az általunk is jól ismert háztartási szokásokra szabottak. Ezért döntöttünk úgy, hogy bővítjük a kapacitásainkat és nagyobb hangsúlyt fektetünk erre az irányra
– mondta el Michal Kroupa, az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős külső kommunikációs vezetője.
Ennek érdekében megfelelő és jól átlátható együttműködést teremtünk két kreatív ügynökséggel. A jelenlegi ügynökséggel, a Kaspen/Jung von Matt-tal négy éve működünk együtt sikeresen, az ügynökség ezután is a partnerünk marad
– tette hozzá.
Az IKEA hosszú távú stratégiai partnert keres, amely segíti az IKEA-t a keresztcsatornás kommunikáció fejlesztésében, a vállalat pozíciójának megerősítésében a cseh-magyar-szlovák régióban, valamint részt vesz elsődleges céljának megvalósításában. A tervek szerint a tender eredményét idén ősszel jelentik be.